30 اثر تولیدی در نخستین کارگاه طراحی پوستر زایمان طبیعی کشور در بیمارستان روحانی

دکتر محمود صادقی رئیس این مرکز ، از تولید 30 پوستر تاثیرگزار در کارگاه طراحی"زایمان پوستر" برای اولین بار در کشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از  بابل ، دکتر محمود صادقی گفت: بسته ترویج زایمان طبیعی، از مهمترین بسته‌های حمایتی طرح تحول نظام سلامت است که به ارتقای شاخص‌های سلامت مادران و نوزادان کمک کرده که در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و درمانی با استفاده از بودجه دولتی و با هدف بهبود کیفیت خدمات در حال اجراست.

این مسئول ادامه داد: باید جهت کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی در طبقات مختلف جامعه به فرهنگ سازی و مشاوره پرداخت تا خانم های عزیز از مزایا و محسنات زایمان طبیعی بیشتر اطلاع پیدا کنند.
دکتر صادقی بیان داشت: با اجرای طرح تحول سلامت و افزایش آمار زایمان طبیعی، آسیب‌های ناشی از سزارین برای مادران و نوزادان ایرانی نیز به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرد.
وی گفت: کارگاه طراحی"زایمان پوستر" برای اولین بار در کشور با حضور طراحان و گرافیست های برتر استان مازندران در بیمارستان روحانی برگزار شد که به عنوان طرحی نو در راستای ترویج زایمان طبیعی بود.
دکتر صادقی ادامه داد: این کارگاه عملی با حضور 27 دانشجو و طراحان برتر دانشگاه های الزهرا(س) و امام صادق(ع) بابل و قدسیه ساری بمدت 2 روز برگزار شد .
این مسئول اضافه کرد: 30 پوستر تاثیرگزار در این کارگاه تولید شد که آثار برتر ضمن حضور در نمایشگاه، داوری و تقدیر خواهند شد.
دکتر صادقی اضافه کرد : آثار تولیدی بزودی بصورت نمایشگاه و بنر در سطح استان مازندران و ... برگزار خواهد شد و امیدواریم نقش موثری در تشویق مادران باردار به انتخاب زایمان طبیعی داشته باشیم.
وی گفت : مادران باردار چنانچه ذهن خود را بر روی فواید زایمان طبیعی متمرکز نمایند و بر فواید آن آگاهی کامل داشته باشند ، می توانند با اعتماد به نفس زایمان طبیعی ایمن و موفقی را با خاطره ای خوش به پایان برسانند.
رئیس بزرگترین بیمارستان شمال کشور گفت: طرح تحول نظام سلامت با هدف پرداختن به جنبه های مختلف بهداشت و درمان از جمله کاهش سهم پرداخت مردم از هزینه درمان ، ترویج زایمان طبیعی ، بهبود شرایط هتلینگ بیمارستانها، ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم و حضور 24 ساعته پزشک متخصص در اورژانس ها و زایشگاه ها از طرح های بسیار موفق بعد از انقلاب اسلامی بوده که مورد اقبال و رضایت مردم عزیز کشورمان نیز قرار گرفته است.
دکتر صادقی گفت : مرکز آموزشی درمانی آیت ا.. روحانی با 511 تخت فعال در زمینی به مساحت چهل هزار مترمربع و با زیر بنای تقریبی 64 هزار مترمربع در دو طبقه بعنوان بزرگترین بیمارستان شمال کشور می باشد .
این مسئول ادامه داد : تیم مدیریت اجرایی این بیمارستان با همکاری کارکنان تلاش می کند تا بهترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با بالاترین کیفیت به بیماران ارائه نماید و این همان رسالتی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولتمردان کشورمان به آن اشاره شده است .
وی اضافه کرد : این مرکز دارای 13 بخش بستری،16 اتاق عمل و8 تخت ccu، 16 تخت ICU داخلی، 8تختICUجراحی، 10تخت ICU-OH، 10 تخت پست کت ، 16 تختNICU، 10 تخت نوزادان و قلب اطفال (با 5تخت CCUو7تخت بستری)می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =