۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
اندروید ۸/ عکس

سه هفته مانده تا سیستم عامل اندروید 8 عرضه شود.

به گزارش خبرآنلاین، اندروید o در حالی وارد می شود که نوقا در حال اوج گرفتن است و اواسط آگوست با قابلیت‌های متفاوت می آید.

پیش‌تر، از آن به عنوان اندروید اوریو نام برده می‌شد اما شیرینی کشمشی (Oatmeal Cookie) نام جدیدی است که روی اندروید 8 گذاشته‌اند.

یکی از قابلیت‌های قابل توجه مسدودکردن برنامه‌ها در پس زمینه گوشی است که باعث می‌شود داستان خورده شدن دیتا و نیز باتری از بین برود. یکی از معضلات دارندگان گوشی‌های اندرویدی خورده شدن باتری و دیتا است که گوگل قول داده است تا در اندروید 8 آن را برای همیشه حل کند.

مود تصویر در تصویر در اندروید 8 پیشرفت عظیمی محسوب می‌شود تا حین مرور وب، ویدئوی مورد نظر خود را نیز روی یک نمایشگر به طور هم زمان تماشا کنید.

لیست کردن آیتم‌ها و منوها در منوبار بالای گوشی به صورت نامحدود تغییر شگرف دیگری است که اندروید 8 به خود دیده است. در نوقا تا 24 آیتم لیست می‌شود اما در اندروید شیرینی کشمشی محدودیت برداشته شده است و کاربر می‌تواند ان را کاستومایز کند.

در اندروید 8، فیلتر کردن نوتیفیکیشن‌ها جنبه پیشرفته به خود گرفته است و آیکون‌ها به شکل و اندازه دلخواه در می‌آید.

اجرای صوت های-فای LDAC با کیفیت از طریق بلوتوث روی اندروید 8 باعث می‌شود تا بهترین کیفیت ممکن آهنگ، از طریق بلوتوث روی هدفون‌های بی‌سیم اجرا شود.

متن هوشمند هنگام تایپ کردن و شماره گرفتن روی مکان‌های خاص روی گوگل مپ به اندروید 8 اضافه شده است.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =