پیام تسلیت مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری به مناسبت فوت همکار

مدیر کل آموزش وپرورش چهار محال وبختیاری به مناسبت در گذشت همکار فرهنگی مرحومه « مریم کاووسی قهفرخی » پیام تسلیت صادرنمود.

به گزارش خبرانلاین  به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان ، "بهروز امیدی"به مناسبت در گذشت همکار فرهنگی مرحومه «مریم کاووسی قهفرخی » همسر سردار شهید خداکرم رجب‌پور و خواهر شهیدان غلامرضا و علیرضا کاووسی پیام تسلیت صادرنمود.

متن پیام بدین شرح است:

با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدم همکار فرهنگی مرحومه «مریم کاووسی قهفرخی » همسر سردار شهید خداکرم رجب‌پور و خواهر شهیدان غلامرضا و علیرضا کاووسی که با تعهد و مردم دوستی سال های پر برکت عمر خود را وقف رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم کرد ، در جوار رحمت الهی آرام و قرار یافته است.

فقدان این همکار را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه 2 شهرکرد و خانواده داغدارش تسلیت و تعزیت عرض نموده، و از خداوند منّان برای آن فقیده سعیده علّو درجات و برای همه بازماندگان به ویژه خانواده محترمشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

گفتنی است ، سردار شهید حاج خداکرم رجب پور از معلمان استان چهارمحال و بختیاری است که به عنوان شهید شاخص فرهنگی کشور در سال ۹۳ معرفی گردید.

این سردار شهید، جانشین فرمانده گردان امام سجاد (ع) از تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) بود که ۲۱ دی ماه سال ۶۵ در کربلای شلمچه به فیض عظیم شهادت نایل و از سوی بسیج فرهنگیان کشور به عنوان شهید شاخص سال ۹۳ برگزیده شد.

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =