شهرداری ارومیه آماده است تیم والیبال را در اختیار اسپانسرهای قدرتمند قرار دهد

شهردار ارومیه از آمادگی شهرداری ارومیه برای واگذاری تیم والیبال به اسپانسرها و حامیان مالی قدرتمند خبرداد.

محمد حضرت‌پور طی گفتگویی در غرفه خبرآنلاین آذربایجان غربی در مورد اجرایی شدن برنامه هایش در شهرداری ارومیه گفت: طی مدت حضور در راس شهرداری توانستیم عملکرد برنامه محوری داشته باشیم و سیستم سازمان خود را طی برنامه های کوتاه و بلندمدت برای توسعه شهری اجرا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری نیز همانند بخش های دیگر کشور دچار رکود اقتصادی است و این اتفاق روند پیشرفت پروژه ها را با چالش روبرو کرده است با این حال سعی کرده ایم پروژه های عمرانی را به درآمدهای بخش ساختمان متکی نکنیم که این اتفاق، خوشبختانه مانع از غیرفعال شدن روند اجرایی پروژه ها شده است.
شهردار ارومیه تصریح کرد: تمام تلاش شهرداری پرداخت به موقع حقوق پرسنل و کارکنان بوده است که تا به امروز و بعد از تامین اعتبار و برطرف شدن برخی مشکلات اقتصادی، هم اکنون یک ماه از حقوق بصورت معوق باقیمانده است که بزودی پرداخت خواهد شد.
حضرت‌پور در مورد عملکرد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه نیز گفت: من نیز یکی از هواداران تیم والیبال هستم و در سال گذشته با هدف کسب عنوان قهرمانی تیمی با بودجه ۷میلیارد تومانی روانه مسابقات لیگ شد که متاسفانه نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: شهرداری ارومیه آماده است در صورت حضور اسپانسرهای قدرتمند، تیم را در اختیار آنان قرار دهد ولی تا آن زمان شهرداری ارومیه به وظیفه خود برای حمایت از تیم ادامه خواهد داد و امسال نیز با اتکا به نظرات مردم و کارشناسان بازیکنانی را جذب و تیم را برای مسابقات لیگ آماده می کنیم.
وی در مورد سوالی مبنی بر تغییرات حضرت‌پور ۹۲ و حضرت‌پور ۹۶ خاطرنشان کرد: اکنون نیز همانند ۴ سال قبل علاقه به شهر را دارم و تمام تلاشم را برای توسعه و پیشرفت ارومیه انجام می دهد با این حال بعد از گذشت این مدت صاحب تجارب مناسبی در زمینه شهری شده تا نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را ادامه دهیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =