همسر غلامی می‌گوید: «از عادل دعوت کنند، برمی‌گردد، او هنوز هم سرباز تیم‌ملی است.»

مهری رنجبر: سختی هایی که عادل غلامی دارد را همسرش باید دو برابر تحمل کند.او این روزها همه چیز را توی خودش می ریزد و با مشکلی که برایش پیش آمده با هیچ کسی درد دل نمی کند.همین اتفاق است که کار را سخت می کند.به قول سمیرا نایبی:«عادل طوری وانمود می کند که همه چیز خوب است اما در حقیقت این طور نیست.حداقل این را من می دانم.می دانم که در سرش چه می گذرد و حالش اصلا خوب نیست.»

نایبی از روزی حرف می زند که عادل تصمیم گرفته بود از دنیای والیبال خداحافظی کند.چند ماه قبل و شاید در همین مسابقات اردبیل اما با اصرار همسر می ماند تا در موقعیت بهتری این کار را انجام بدهد.شاید به همین دلیل هم هست که همسر غلامی یک جورهایی خودش را مقصر می داند!با همه این شرایط عادل آدمی نیست که کینه به دل بگیرد و شکی وجود ندارد که اگر همین حالا از او برای رفتن به تیم ملی دعوت کنند لباس سربازی تیم را بر تن می کند و دوباره با آبشارهایی که می زند و دفاع روی تورهایی که انجام می دهد دل هواداران را می برد.خود عادل این روزها اصلا حاضر نیست حرفی درباره اتفاق هایی که افتاده بزند.به همین دلیل گپی کوتاه با همسر غلامی زدیم تا او از روزهای فراق همسرش از تیم ملی صحبت کند.سمیرا نایبی می گوید:«بالاخره بازی  هر ورزشکاری در تیم ملی  شروع و پایانی دارد،اما مهم پایان قصه بازی است. فعلا که خدا برای عادل این طور خواسته . من هم همیشه  خیلی به حکمت خدا اعتقاد دارم . حتما صلاح عادل است که در دو تورنمنت  انتخابی قهرمانی جهان و و جام قهرمانان قهرمانان جهان نباشد.من راضی ام به رضای خدا.»

از او سوال کردیم که حالا عادل با ماجرا کنار آمده است یا نه که این واکنش را نشان داد:«عادل اصلا ناراحتی اش را بروز نمی دهد، همیشه در خودش می ریزد.سکوتش خیلی مرا اذیت می کند. طوری رفتار می کند که ظاهرا با این قضیه کنار امده . او با حفظ ظاهر وانمود می کند که ok است و اتفاقی نیفتاده  اما من از ته چهره اش می خوانم که این طور نیست. من در سالن نبودم و نمی دانم چه اتفاقی در تمرین افتاد . اما می دانم برای کسی که همیشه آرام است ،حذف از تیم ملی تنبیه بی رحمانه ای است.عادل می خواست بعداز لیگ جهانی خداحافظی کند. اما بعد قرار شد بماند تا بداند سرمربی از او چه می خواهد. با من هم که صحبت کرد به او گفتم در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان اردبیل خداحافظی کند. حالا با این اتفاق خودم را مقصر می دانم. چون تصمیمش جدی بود  و سنجیده بود که می خواست در لیگ جهانی خداحافظی کند اما من گفتم با پایان فصل مسابقات تیم ملی خداحافظی کند. با این اتفاق خودم را مقصر می دانم و مدام خودم را سرزنش می کنم.»

اما ماجرای عذرخواهی غلامی از کولاکوویچ.حرکتی که خیلی ها امیدوار بودند سرمربی تیم ملی را متقاعد کند که تصممیش درباره کنار گذاشتن غلامی را تغییر بدهد.اما همسر عادل ماجرا را این طور روایت می کند:«فردای همان روز به فدراسیون رفت و بابت کارش نه اینکه دوباره به تیم ملی برگردد ،عذرخواهی کرد.به کولاکوویچ هم گفته بود بابت کارم و شرایطی که به وجود آمد ،عذرخواهی می کنم.عادل برای برگشت به اردوی تیم ملی صحبت نکرد و فقط بابت کارش عذرخواهی کرد. اتفاقا کولاکوویچ هم بابت عذرخواهی عادل خوشحال شده بود اما به گفته بود هر مربی خط قرمزی دارد و در آوردن پیراهن تیم ملی و ترک تمرین هم خط قرمز او محسوب می شود و نمی تواند از آن بگذرد.همه به خاطر زحمت 12-13 ساله عادل  لطف داشتند. با همه این تفاسیر ،تصمیم آخر ،تصمیم سرمربی است. همه هواداران در اینستا ما رو خجالت زده کردند . کنار گذاشتن عادل خیلی تلخ بود اما حس خوشایند داستان این بود که بازی عادل دیده شد ،چرا که در اختیار تیم بود. این حس خوبی بود.»

از نایبی درباره شایعاتی که در فضای مجازی پخش شده مبنی بر اینکه امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی کم کاری کرده است اگر نه عادل با این محرومیت روبرو نمی شد سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد:«این طور نیست. سرپرست تیم ملی همیشه حقانیتش ثابت شده. او همه تلاشش را کرد اما نشد. خوش خبر ،عادل را هم مثل بقیه ملی پوشان دوست دارد. این طور که کولاکوویچ گفته پیراهن تیم ملی خط قرمز است. شاید عادل اشتباه دیگری مرتکب می شد با عذرخواهی برمی گشت. اما درباره این قضیه یک کلام بود. همیشه درباره خوش خبر این حرفها بود اما آنهایی که با او کار کرده اند می دانند چه زحماتی برای تیم ملی کشیده است.اینکه نظر کولاکوویچ می توانست برگردد یا نه را نمی دانم ، سرپرست تیم ملی همه تلاشش را کرد تا عادل برگردد اما سرمربی باید می گفت عادل برگردد. در واقع عادل آینه عبرت بقیه شد.من هم مثل خیلی ها فکر می کردم تنبیه عادل تنها برای اردبیل باشد و برای رقابتهای بین قاره ای در ژاپن دوباره دعوت شود ،اما اشتباه کردم.نمی دانم تیم ملی با این اتفاق برای عادل تمام شده یا نه. کولاکوویچ در مصاحبه ای گفته بود  عادل شجاعانه عذرخواهی کرد اما   اینده برای او مبهم است. نمی دانم اگر فردایی باشد دیر است یا نه؟ در واقع برای من هم آینده عادل در تیم ملی مبهم است. اصلا نمی دانم سال آینده چه می شود.هر وقت قرار باشد دعوت شود ،شک نکنید دوست دارد سرباز تیم ملی باشد ،آماده است اما نمی داند.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    8 2
    برای من جالبه چرا انقدر زنهای والیبالیستها را مطرح میکنند در ورزشهای دیگر چنین خبری نیست
  • حسین IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    14 1
    عادل جان دوست داریم تشکر از زحماتی که برای تیم ملی کشیدی.
  • حمید IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    12 1
    تا باند معروف و موسوی هست نمیذارن برگرده
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    15 5
    جالبه کولاکویچ اخیرا اعلام کرده تا سه چهار سال دیگر معروف و موسوی در تیم ملی بازی می کنند یعنی از همین الان این مربی فهمیده که برای ادامه کارش باید بله قربان گوی چه کسانی باشه