مدیر عامل باشگاه آبی پوشان پایتخت: با توجه به پتانسیل بالای موجود در استان اردبیل و زیر ساخت های مناسب و نیروی جوان مناسب مشتاق هستم عاشقانه برای فوتبال این تیم کار کنم.

صحبتهای مجید حیدری، مدیرعامل سابق باشگاه آبی پوشان اردبیل را در زیر می خوانید:

بعد از استعفایم هیچ جنجالی در تیم ایجاد نکردم

پس از قطع همکاری خود با اردبیل به هیچ وجه وارد بحث های جنجالی نشدم و حتی حمایت خود را از هیات فوتبال اردبیل ادامه دادم، اما متاسف بودم که این تیم به سمت و سوی نابودی کشده می شد.

بعد از نیم فصل افرادی مرا به انصراف دادن تحریک می کردند و فکر می کردند راحت می توانند تیم را مدیریت کنند و بالا بیاورند اما بی خبر از اینکه با سیاه نمایی نمی توان تیم داری کرد.

این افراد به واسطه 60 میلیون بدهی آبروی مرا در اردبیل ریختند در صورتی که این بدهی برای شخص نبوده و برای تیم اردبیل بوده است که هزینه های هتل، رستوران و بلیط هواپیما از جمله این بدهی ها است.

بهترین قرار داد ها را نوشتیم و با کمترین مبالغ بازیکنان را راضی کردیم تا برای تیم بازی کنند و یک تیم بومی تمام عیار را بستیم و بهترین بازیکنان جوان را جذب کردیم و تا هفته چهارم همه چیز خوب پیش می رفت اما از هفته پنجم دشمنی ها شروع شد و در نهایت تیم فوق العاده خوب و بومی به نابودی کشیده شد.

با افتخار می گویم در یک نیم فصل کل هزینه هایمان 350 میلیون تومان شد که در هیچ تیم دسته دومی نمی توان این هزینه پایین را یافت و در کل تیم 60 میلیون بدهی داشت.

از اول خرداد آمادگی خود را برای تیم داری در اردبیل اعلام کردم

نامه هایی را برای کمسیون فرهنگی مجلس، استاندار اردبیل، شهردار اردبیل، ریییس شورای شهر و... ارسال کردم که در قبال پرداخت بدهی سال گذشته تیم بنده یک تیم دسته دومی را برای اردبیل خریداری کنم و یک تیم آبرو دار را برای اردبیل و در شان مردم آماده کنیم، اما متاسفانه تا الان هیچ ترتیب اثری توسط مسوولین استان اردبیل ملاحضه نشده است.
چرا مسوولین به فکر این همه جوان غلاقه مند نیستند، 8 هزار هوادار از بازی استقبال می کردند و باعث شور و نشاط اجتماعی می شدند، چرا نباید به فکر این ها نباشیم. مطمین باشید با حمایت مسوولین تیم لیگ دو را سال بعد به لیگ یک میاوریم.

مشتاق تیم داری در اردبیل هستم

با توجه به پتانسیل بالای موجود در استان اردبیل و زیر ساخت های مناسب و نیروی جوان مناسب مشتاق هستم عاشقانه برای فوتبال این تیم کار کنم، اما متاسفانه عده ای قصد نابودی فوتبال اردبیل را دارند.


 حق فوتبال اردبیل حضور در لیگ‌های مطرح کشوری است

در صورت مطالبه‌‌گری مسؤولان ورزشی استان سفر اخیر رئیس فدراسیون فوتبال به اردبیل می‌تواند منشأ تغییر و تحولات خوبی در فوتبال استان بوده و دست‌آوردهای خوبی را نصیب ورزش اردبیل کند.

 مطابق با قوانین جدید، فدراسیون فوتبال اجازه هبه کردن یک تیم به یکی از استان‌های کشور را نخواهد داشت و متأسفانه اردبیل از این طریق نمی‌تواند صاحب تیمی در لیگ دسته دو فوتبال کشور شود، هرچند امکان خرید امتیاز تیم‌هایی که اقدام به فروش آن نموده‌اند وجود دارد.- عقد تفاهم‌نامه باشگاه آبی‌پوشان با اسپانسر اروپایی

 با هدف ترانسفر بازیکنان به اروپا با یک باشگاه اروپایی تفاهم نامه همکاری امضا کرده‌ایم، بیشترین تمایلات این باشگاه برای کار کردن در لیگ دسته یک فوتبال کشور است، هر چند در لیگ دسته دو نیز با توجه به شروطی قادر به همکاری با باشگاه آبی پوشان خواهند بود.

عقد چنین تفاهم‌نامه‌ای در معرفی استعدادهای شاخص ورزشی فوتبال بسیار مثمر ثمر خواهد بود و به دنبال این خواهیم بود تا از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =