نمایش‌های «نیلوفر و نفت» و «اگه بمیری» اول شهریور به کار خود پایان می‌دهند و «سه خواهر» و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» سوم شهریور. هر چهار نمایش در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «سه خواهر» به کارگردانی حسن معجونی و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی هفته پایانی اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر سپری می‌کنند.

«سه خواهر» هر روز ساعت 18 در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه صحنه می‌رود و سوم شهریور تمام می‌شود.

حسین امیدی، فریبا جدیکار، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی‌سام، فراز سرابی، آوا شریفی، کتایون طلایی، محمد عاقبتی، به‌آفرید غفاریان، امیر قاسمی، فرزانه میدانی و سیاوش البخشی‌نائینی بازیگرانی هستند که در «سه خواهر» به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که این روزها ساعت 21 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود، همزمان با «سه خواهر» پایان خواهد یافت. در این نمایش پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس و لادن مستوفی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش‌های «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام و «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد نیز که در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی این مجموعه روی صحنه می‌روند، روز اول شهریور تمام می‌شوند.

58242

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =