در ۲۷مردادماه، بازخوانی روایتی تاریخی از کودتای آمریکا و انگلیس علیه دولت مصدق و همچنین خبرهایی درباره حمله تروریستی با خودرو در اسپانیا، پربازدیدترین اخبار را تشکیل می‌داد.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار به ماجرای کودتای 28مرداد اختصاص داشت. از جمله بحثی که بین نوه مصدق و فرزند کاشانی درگرفت و او گفت: تاریخ جواب ادعای شما را داده است، در زمره پربازدیدترین مباحث بود. حتی برای مخاطبان شجره‎نامه خاندان مصدق از چهارنسل قبل تا چهار نسل بعد هم حائز اهمیت بود. در پس لرزه های ماجرای مربوط به رای اعتماد وزیر اطلاعات هم واکنش وزارت اطلاعات به حرکت‎های مشکوک علیه کابینه جالب توجه بود که اعلامیه داد: اقداماتمان در چارچوب شرع است!

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی مشخص شد بازیگر پنهان صنعت خودرو ایران کیست. همچنین متن پربازدیدی منتشر شد تا دارندگان سهام عدالت بخوانند. این سرویس گزارشی درباره عیار زنی سه وزیر پیشنهادی اقتصاد هم منتشر کرد که پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی همه آنچه در جشن منتقدان گذشت بازدید زیادی به خود اختصاص داد. پس از آن مشخص شد پردرآمدترین زن بازیگر جهان کیست. در این سرویس واکنش مجری سابق «هفت» به اظهارات جمشید مشایخی در جشن منتقدان هم پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی مخاطبان خواستند بدانند بحران آب، خودکفایی غذایی در ایران را غیرممکن می‌کند؟ پس از آن، مشخص شد مجازات‌های جرائم‌زیست‌محیطی، ارزش‌تکرار را دارد؟ در این سرویس جنبه‌های مثبت و منفی حذف «طلاق» از شناسنامه هم بررسی و مشخص شد برای برخی زنان مطلقه نمی‌توان حذف کرد.

حوادث بارسلونا بیشترین بازدید را در سرویس بین الملل داشت و در نهایت مظنون حمله بارسلون تسلیم پلیس شد. حتی توئیت عجیب ترامپ در واکنش به حمله تروریستی در بارسلونا هم بازدید زیادی داشت. با این وجود در خبر پربازدیدی اعلام شد شمار کشته‌های حمله تروریستی اسپانیا به 13 تن رسید!

در سرویس طنز هم سایه عجیب آقای رئیس جمهور! باعث تعجب مخاطبان شد.

58231

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =