شجاعی: ممنونم از این همه کم‌لطفی/ حضورم در هیئت مدیره استقلال شایعه است

فریده شجاعی همچنان از سوی هواداران استقلال یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: با این همه شجاعی خود از شرایطی که بر استقلال حاکم است، گله‌مند به نظر می‌رسد و معتقد است عده‌ای نمی‌خواهند نامی از پورحیدری در استقلال باقی بماند. همسر زنده‌یاد پورحیدری با خبرورزشی حرف زد.

می‌دانید در بسیاری از محافل استقلالی بحث جانشینی شما به جای یکی از اعضای هیئت ‌مدیره باشگاه مطرح شده است؟
خودم هم مطالبی در این‌باره را دیدم.

اینکه قرار شده چون دکتر قریب می‌خواهد برود شما جایگزینش شوید تا هم یک خانم در هیئت ‌مدیره باشد هم یکی از اعضای خانواده پورحیدری، چقدر صحت دارد؟
این مطالب را طرفداران استقلال مطرح می‌کنند. جا دارد از این طریق از همه‌شان تشکر کنم که همواره دوست دارند من به عنوان یکی از اعضای خانواده پورحیدری در باشگاه باشم ولی این بحث فقط شایعه است.

اگر پیشنهاد شود، چه تصمیمی می‌گیرید؟
وقتی مسئولان دوست ندارند نامی از خانواده پورحیدری باشد، چطور می‌توان در این‌باره حرف زد! ضمن اینکه اگر هم روزی قرار باشد بیایم، هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم جای دکتر قریب بیایم.

چطور؟
به اعتقاد من حضور ایشان برای هیئت ‌مدیره بسیار لازم است و اگر من به هیئت ‌مدیره بروم به عنوان یک عضو آکادمیک برای دنبال کردن بحث‌های علمی و فنی چنین سمتی را خواهم پذیرفت و کاری که من می‌کنم با کار دکتر قریب متفاوت است.

نتایج استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به هر حال ابتدای فصل است و تیم‌ها افت و خیز دارند. البته مردم حق دارند از نتایج دلخور باشند ولی فکر می‌کنم با تحمل این شرایط می‌توان به روزهای آینده و مثبت امیدوار بود. در مجموع استقلال را تمام شده نمی‌دانم.

باشگاه مطالبات منصورخان را پرداخت کرد؟
خیر! همچنان بر همان منوال قبلی حرف می‌زنند و زیر بار نمی‌روند که منصور سرپرست تیم استقلال بوده است! این در حالی است که منصور از سازمان لیگ کارت بازی داشت و با او برای همین سرپرستی تیم قرارداد بسته بودند. اگر معتقدند که منصور سرپرست نبوده یا نمی‌توانسته باشد چون عضو هیئت ‌مدیره بوده پس لابد خودشان کار غیرقانونی انجام داده‌اند و کارشان از پایه و اساس ایراد دارد.

از مشاهده چنین برخوردی چه حسی به شما دست می‌دهد؟
تعجب! منصور برای عشقی که به استقلال داشت همه کار کرد. او شبانه خانه فروخت، شبانه ماشین فروخت و هر کاری کرد تا استقلال را حفظ کند. در کمد وکشوی منصور یک عالمه فاکتور هتل، رستوران، بلیت هواپیمای تیم و از این قبیل چیزها داریم که خودش از جیبش برای تیم هزینه کرده و کنار تیم حکم اسپانسر را داشته ولی حالا بیمه تکمیلی‌‌اش پولی که برای بیمارستان هزینه کرده را نمی‌دهد! فقط می‌توانم بگویم ممنونم از این همه کم‌لطفی!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =