احداث کانال های هدایت آبهای سطحی معابر ساری بی وقفه در حال اجراست

ذاکری ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی گفت: ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ، پاکسازی سطح منطقه ، عملیات لکه گیری معابر از اقدامات شهرداری منطقه یک ساری است

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهندس ذاكري شهردار منطقه یک ساری با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار داشت: با توجه به كاهش دما و بارش باران ، ترميم و بهسازي معابر و هدايت آب هاي سطحي در دستور كار واحدهاي اجرايي اين منطقه قرار گرفته است.


وي با اشاره پروژه هاي جمع آوري آبهاي سطحي و جاگذاري لوله هاي كاروگيت در سطح شهر افزود: براي تسريع در احداث كانال هاي هدايت آبهاي سطحي و نيز تسهيل در عبور و مرور شهروندان عمليات لوله گذاري كاروگيت در خيابان ۱۸دي بي وقفه در حال اجراست و بزودي به اتمام خواهد رسيد.


ذاكري تصريح كرد: اجراي اين پروژه در سه راه ملامجدالدين با لوله گذاري كاروگيت به قطر ۱۴۰۰ ميليمتر به تمام رسيده و در خيابانهاي خيام و ۱۸دي در دست اجراست و پس از اتمام در ميدان ساعت و خيابان فرهنگ نيز اجرايي خواهد شد.

اين مسؤول ادامه داد : پس از اتمام اين پروژه و با اتصال اين لوله هاي كاروگيت بهم مشكل آب گرفتگي در اين مناطق مرتفع خواهد شد.

شهردار منطقه يك ساري به لايروبي آبروها و جداول و جوي هاي سطح منطقه اشاره نموده و بيان كرد: عمليات اصلاح آبروها و اجراي جدول دوبل به منظور هدايت آبهاي سطحي در ورودي كوچه گلها در بلوار داراب و كوچه مهديه۱۶ اجرايي گرديد.

وي ادامه داد : با توجه به بارش باران و آب گرفتگي احتمالي در معابر ، شهرداري منطقه يك به منظور رفاه حال شهروندان ، اقدام به نصب موتور پمپ لجن كش و تابلوي برق با توان بالا جهت پمپاژ آب در كوچه هاي فاقد شيب مناسب نموده است.

ذاكري در بخش ديگري در ضمن قدرداني از همراهي شهروندان در اجراي پروژه هاي عمراني خاطر نشان كرد: ارتقاء كيفي و بهسازي معابر و تسهيل در عبور و مرور شهروندان در فصل بارش باران ، پاكسازي سطح منطقه ، عمليات لكه گيري معابر از ديگر اقدامات شهرداري منطقه يك ساري است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =