چرا محله دردشت تهران برای رهن و اجاره خانه مناسب است ؟

دردشت، محله قدیمی در شرق کلان شهر تهران است که ساخت و ساز آن به دوران پیش از انقلاب اسلامی باز می‌گردد.

این محله که همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده و نسبت به مناطق دیگر به خصوص مناطق غرب تهران کمتر شاهد خانه‌های نوساز در آن هستیم بین میدان رسالت و میدان هفت حوض نارمک واقع شده است.

محله قدیمی دردشت که در منطقه هشت شهرداری تهران قرار دارد از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به میدان شقایق و بلوار شهید ثانی، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به خیابان مهر منتهی می‌شود. محلات همجوار دردشت هم نارمک، تهران‌پارس و مداین هستند.

یکی از مناسب‌ترین محلات تهران برای رهن و اجاره خانه دردشت است، به این دلیل که فضایی آرام و به اصطلاح محلی دارد، دسترسی به بزرگراه‌های شهید باقری و رسالت و نیز سایر خیابان‌های تهران به راحتی انجام می‌شود. ضمن اینکه برای حمل و نقل مسافرین در سفرهای شهری، مترو، تاکسی و اتوبوس نیز در نظر گرفته شده است. همچنین هزینه خرید آپارتمان مسکونی و یا اجاره آن نیز نسبت به مناطق دیگر مناسب‌تر است.

با رفتن و قدم زدن در این محله مشاهده می‌کنید که کوچه‌های این محله خلوت و به دور از شلوغی هستند، از رفت و آمد و تردد زیاد و همچنین هیاهو در این کوچه‌ها کمتر نشانی هست.

دردشت هم مانند سایر مناطق شرق شهر تهران دارای فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای برای خرید مایحتاج زندگی نیست، ساکنین این محله برای تهیه مواد غذایی مورد نیاز خود به فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی که در منطقه فراوان هست مراجعه می‌کنند و یا در صورت تمایل به خرید از فروشگاه‌های بزرگ می‌توانند به فروشگاه شهروند تهران‌پارس بروند.

محله دردشت دارای فضاهای سرسبز و مناطق تفریحی و ورزشی خوبی است. با ورود به خیابان‌های اصلی این محله می‌توانید به مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی، مساجد و بانک‌ها به راحتی دسترسی پیدا کنید و شاهد یک زندگی فعال و پویای شهری شوید.

این محله هم مانند سایر مناطق شرقی تهران سینما ندارد و ساکنین آن برای تماشای فیلم‌های روز ایرانی باید به خیابان دماوند و سایر خیابان‌های همجوار مراجعه کنند.

اگر به دردشت بروید، خانه‌های ساخته شده در دهه سی و چهل هجری و شمسی را به وفور مشاهده خواهید کرد، حفظ این بافت قدیمی با خانه‌های عمدتا دویست متری و یک طبقه حس قدیمی و خاطره انگیزی به این محله داده است، بطوریکه افراد ساکن این محله که غالبا از خانواده‌های با اصالت هستند تمایل به ماندن در این محله دارند و در صورت تعویض خانه خود، اکثرا خانه دیگری در همین محله انتخاب می‌کنند.

برای مشاهده و پیدا کردن مورد خرید و فروش آپارتمان در دردشت و یا رهن و اجاره در این محله ارزان‌ترین و راحت‌ترین راه مراجعه به بخش املاک سایت دیوار است. در بخش خرید و فروش املاک سایت دیوار می‌توانید خانه‌ای مطابق با آنچه که می‌خواهید را به راحتی پیدا کنید و یا اگر فروشنده هستید، منزل خود را در این بخش تبلیغ کنید تا مشتری خوبی بدون دردسرهای معمول برای آن پیدا شود.

2121

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726660