قدردانی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری از عوامل امداد رسان

در پی نجات یافتن ۸ نفر از هموطنان ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری از همه عوامل امداد رسان قدردانی کرد

احمد جمشیدی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت: از زمان اطلاع از ناپدید شدن ۳ نفر از نیروهای هلال احمر کوهرنگ بهمراه ۵ نفر گردشگر خوزستانی از دیشب در جاده لبد بازفت ،عوامل راهداری استان بر اساس تعهد اخلاقی بسیج شدند و به منطقه اعزام گردیدند.

 وی گفت: با توجه به شرایط بد جوی عملیات راهداری به سخت انجام می گرفت اما با توجه به هدف راهداران که نجات جان همنوعان خویش بود،بی وقفه در تلاش برای بازگشایی جاده بودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خوشحالیم پس از تلاش های بسیار مفقودین به لطف پرودگار نجات یافته و از یک امتحان دیگر سربلند خارج شده و شاهد آنیم که این هشت نفر سلامت نجات یافته و به مکان امن منتقل شدند.

 احمد جمشیدی افزود: از کلیه عوامل بویژه راهداری بخش بازفت و هلال احمر شهرستان کوهرنگ به جهت تلاش های چند ساعت خود در این خصوص صمیمانه قدردانی می نمایم.

وی عوامل امداد و نجات جاده ای استان را نیروهای بی ادعا اما پر تلاش نامید و گفت: همیشه شاهد همت و غیرت این عزیزان در خدمت و امداد رسانی بی وقفه و شبانه روزی در جاده ها هستیم و در این امر جز رضای خداوند متعال را دنبال نمی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =