دو تیم ایران و ایتالیا از سری مسابقات جام قهرمانان جهان به مصاف هم رفتند که شاگردان کولاکوویچ توانستند با نتیجه 3-2 از سد حریف خود بگذرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در جام قهرمانان بزرگ جهان از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز سه شنبه در سالن نیپون گایشی شهر ناگویا برابر تیم ملی ایتالیا آغاز شد که در پایان شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست داد.

ست اول: ایران ۲۵ - ایتالیا ۱۹
​در ست اول این دیدار شاگردان کولاکوویچ نمایش خوب و قابل قبولی داشتند و پس از آنکه وقت استراحت اول را از حریف بردند و تا وقت استراحت دوم هم پایاپای پیش رفتند، از امتیاز ۱۶ به بعد فاصله را کمی بیشتر کردند و ۱۹ بر ۱۷ هم از حریف پیش افتادند. نمایش خوب ملی پوشان ایران ادامه داشت و سرویس های خوب و عملکرد کم اشتباه باعث شد ست اول با برتری ۲۵ بر ۱۹ تیم ایران به پایان برسد.

ست دوم: ایران ۲۳ - ایتالیا ۲۵
شروع ست دوم با برتری ایران همراه بود و سرویس های خوب ملی پوشان کشورمان باعث شد سه امتیاز از حریف پیش بیافتند و با همین برتری وقت استراحت اول را با برتری خودشان همراه کنند. با این حال در ادامه این ایتالیا بود که از وقت دوم استراحت کم اشتباه تر از قبل ظاهر شد در دفاع روی تور نمایش بهتری از حریف خود داشت. درحالی که دو تیم روی امتیاز ۲۰ مساوی شدند و تا امتیاز ۲۳ هم در رقابتی پایاپای پیش رفتند اما ایتالیا توانست دو امتیاز بعدی را بگیرد و ست دوم را از آن خود کند.

ست سوم: ایران ۲۸ - ایتالیا ۲۶
تیم ملی ایتالیا که بعد از واگذاری ست اول کمی بهتر شد و با اشتباهات کمتری کار را پیش برد، پس از انکه گیم دوم را از ایران گرفت در ست سوم هم رقابتی نزدیک با شاگردان کولاکوویچ داشت و در سرویس ها بهتری عمل کرد اما از امتیاز ۲۰ به بعد دو تیم کاملا نزدیک پیش رفتند و ایران با وجود اینکه دو امتیاز عقب بود اما در امتیاز ۲۲ مساوی کرد. با این حال رقابت نزدیک دو تیم تا امتیاز ۲۸ ادامه داشت و در نهایت این ایران بود که ست سوم را به سود خود تمام کرد.

ست چهارم: ایران ۲۹ - ایتالیا ۳۱
شروع خوب ایتالیا در ست چهارم تاحدودی کار ملی پوشان ایران را تحت تاثیر قرار داد. حریف اروپایی با سرعت دادن روی تور امتیازات خوبی را جمع آوری کرد و تا ۱۳ بر ۹ هم از ایران پیش افتاد اما ملی پوشان کشورمان با تلاش زیادی که داشتند این فاصله را کمتر کردند و در امتیاز ۱۷ به این تیم رسیدند. در ادامه ایتالیا بازهم دو امتیاز پیش افتاد اما ایران در امتیاز ۲۱ بازهم کار را به تساوی کشاند و با هوشیاری میلاد عبادی پور ۲۳ بر ۲۲ از حریف پیش افتاد اما بازهم دو تیم در امتیاز ۲۴ مساوی شدند تا دوئل دوباره آغاز شود و در نهایت ایتالیا ۳۱ بر ۲۹ برنده شد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم: ایران ۱۵ - ایتالیا ۱۱
ایتالیایی ها مثل سه ست قبلی شروع خوبی در ست پنجم داشتند و از ایران پیش افتادند اما بازهم رقابت دو تیم کاملا نزدیک دنبال شد تا اینکه ایران ۸ بر ۵ از حریف خود پیش افتاد و با دفاع خوب روی توپ میلاد عبادی پور و سرویس های خوب سعید معروف در نهایت ست پنجم را هم با پیروزی پشت سرگذاشتند و در نهایت برنده این بازی شدند.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    13 3
    فکر کنم تا 10 سال دیگر هم این کولاکویچ از همین چند بازیکن استفاده کند
  • بی نام RO ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    10 3
    خوب بودن.البته چند جا معروف تک روی کرد و باعث شد ست را ببازیم.گیر داده بود که خودش امتیاز بگیره