در ۲۱شهریورماه، سخنان احمدی‌نژاد درباره عامل مشکلات جامعه و ادعای جدید کشور کم جمعیت جیبوتی علیه ایران شد.

در سرویس سیاسی، انتشار تصاویری معنادار از آنگ سان سوچی،، رهبر میانمار در کانال تلگرامی رهبری بازدید زیادی داشت. برای مخاطبان این سرویس هم مهم بود بدانند چرا سپاه برای کمک به میانمار وارد عمل نمی‎شود؟ یک نقل قول از احمدی نژاد هم پربازدید بود که گفت: نکند مشکلات دهه ٦٠ هم تقصیر دولت من بود.

در سرویس اقتصادی مردم دوست داشتند بدانند آپارتمان در شهرک‌ غرب متری چند؟ همچنین آنها دوست داشتند بفهمند ایران چند فروند هواپیما دارد؟ سوال سوم این سرویس هم پربازدید شد که در آن عنوان شده بود دولت احمدی‌نژاد، چگونه مردم را سر کار می‌گذاشت؟

در سرویس فرهنگی، خبری پربازدید منتشر شد که درباره پسری بود که دوست داشت رفیق همایون شجریان باشد و به آرزویش رسید. در این سرویس تقدیر دفتر رهبر انقلاب از یک شاعر اصلاح‌طلب هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، گزارشی درباره دزد قبرستان، پدیده جدید بهشت‌زهرا بازدید زیادی را در پی داشت. یک جامعه‌‌شناس و استاد دانشگاه هم نقل قولِ پربازدیدی داشت که گفت: تربیت جنسی که باشد، آتناها و ستایش‌ها قربانی نمی‌شوند. همچنین بقیه اخبار پربازدید این سرویس درباره سقوط مرگ‌بار اتوبوس مسافربری به دره جاجرود بود.

در سرویس بین‌الملل برای مخاطبان مهم بود بدانند چند درصد از خاک سوریه در دست داعش است؟ در این سرویس ادعای تازه جیبوتی علیه ایران هم برای مردم جذاب بود. همچنین درخبر پربازدیدی عنوان شد حکم دادگاه استیناف علیه فرمان ضدمهاجرتی ترامپ متوقف شده است.

در سرویس طنز هم سلفی احمدی‌نژاد با روح هوگو چاوز بازدید زیادی در پی داشت.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =