دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، گفت: آمریکا در این مسابقات با تمام قدرت و انگیزه ظاهر شده است ولی تیم ایران با پیروزی در این بازی، انتقام لیگ جهانی را از آن‌ها گرفت.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، میلاد عبادی‌پور پس از پیروزی ایران برابر آمریکا که سه مدال طلای المپیک در پرونده خود دارد، اظهار داشت: بازی خیلی سختی برابر این تیم داشتیم. آمریکایی‌ها در دو ست اول و دوم اصلاً اجازه بازی به ایران را ندادند ولی در سه ست بعدی خیلی خوب از بیرون و از طریق بازیکنان و کادر فنی حمایت شدیم و توانستیم به بازی برگردیم.

دریافت کننده تیم ملی با اشاره به شکست ایران در لیگ جهانی برابر آمریکا گفت: در لیگ جهانی تیم آمریکا با تمام قدرت نیامده بود و در اوج آمادگی نیز نبود، ولی مغلوب این تیم شدیم. آمریکا در این مسابقات با تمام قدرت و انگیزه ظاهر شده است ولی تیم ایران با پیروزی در این بازی، انتقام لیگ جهانی را از آن‌ها گرفت.

عبادی‌پور درباره مسابقه بعدی ایران و دیدار با برزیل گفت: برزیل، برزیل است. کل دنیا این تیم را می‌شناسد و به این تیم احترام می‌گذارد. برزیل تیم خیلی بزرگی است. سعی می‌کنیم همین روند تیم ایران در بازی با ایتالیا و آمریکا را مقابل برزیل هم ادامه دهیم. به امید و کمک خدا و همت بچه‌ها دلمان روشن است که بتوانیم مقابل برزیل هم برنده از بازی بیرون بیاییم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    16 0
    فقط ما تا حالا فرانسه را نزدیم تو آمارمون
  • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    2 5
    قبلا در اوج آمادگی نبودند ولی ما رو بردند الان خیلی آماده بودند و با تمام قوا آمده اند ولی باختند خدایا یکی به من بگه خوابم یا بیدار