معاون رئیس‌جمهور گفت: من مسائل اداری مربوط به نمایندگان مجلس خبرگان را پیگیری می‌کنم، گاهی مواردی داشتند، منعکس کردند و پیگیری کردیم. اما از اجلاسیه اخیر خبرگان فعلا موضوعی رسما به ما منعکس نشده است.

حسینعلی امیری در گفت و گو با خبرآنلاین درباره انتقادها و انتظارات برخی اعضای مجلس خبرگان رهبری همچون اشاره آیت الله جنتی به وقوع تخلفات زیاد در انتخابات یا تأکید  احمد خاتمی به رعایت حجاب توسط کارکنان دولت و انتقال این مباحث به دولت گفت: من مسائل اداری مربوط به نمایندگان مجلس خبرگان را پیگیری می کنم، گاهی مواردی داشتند منعکس کردند و پیگیری کردیم. اما از اجلاسیه اخیر خبرگان فعلا موضوعی رسما به ما منعکس نشده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره توجه به مسئله جوانگرایی و حضور زنان در عرصه های مختلف مدیریتی دولت گفت: آقای رئیس جمهور چند مرتبه در جلسات عمومی و در جمع اعضای دولت مطرح کرد، از ظرفیت جوانان و زنان، اقوام و مذاهب در جایگاه های مدیریتی کشور استفاده می شود ایشان روی این موضوع نیز تأکید دارد. برخی وزارتخانه ها این دستور را انجام دادند و برخی نیز در حال انجام و اجرا هستند در هر صورت این دستور رئیس جمهور روی زمین نباید بماند و نخواهد ماند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =