داورزنی می‌گوید: «افتتاح آکادمی تخصصی ژیمناستیک می‌تواند روزهای خوبی را برای این رشته ورزشی رقم بزند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که امروز در افتتاح نخستین  آکادمی تخصصی ژیمناستیک شرکت کرده بود در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مشکل به وجود آمده برای پرسپولیس گفت:«این موضوع باید از قبل پیش‌بینی می‌شد چرا که پرونده از قبل در فیفا بود. به هر حال وزارت ورزش تلاش می‌کند که بتواند به باشگاه کمک کند و در کنارش باشد.باید مدیرعامل و هیئت مدیره و وزارت ورزش در کنار هم باشند تا از این شرایط سخت، باشگاه عبور کند. »

داورزنی این را گفت و ادامه داد:«مجموعه باشگاه‌ها باید دقت بیشتری داشته باشند و فدراسیون نیز تعهدات را قبل از آنکه کار به فیفا کشیده شود باید رصد کند و در واقع فدراسیون تلاش کند که موضوع حل و فصل شود. در حال حاضر بیش از 50 پرونده از ایران در فیفا وجود دارد که نباید اجازه بدهیم بیشتر شوند. باشگاه‌ها باید تعهدات خود را بدانند و فدراسیون نیز باید دقت بیشتری داشته باشد. معتقدم باشگاه‌ها نباید تعهدات خود را سَرسَری بگیرند و نباید خیلی به پرونده‌های فیفا خوش‌بین بود که انگار قرار است اتفاق دیگری بیفتد چون همه چیز مشخص است. انشاءالله با همکاری سه‌جانبه میان هیئت مدیره، وزارت ورزش و فدراسیون، باشگاه بتواند از این بحران عبور کند تا هواداران نگران این وضعیت نباشند. »

او سپس درباره افتتاح آکادمی ژیمناستیک گفت:« امروز، روز خوبی برای ژیمناستیک بود که برای اولین بار آکادمی ژیمناستیک باکمک فدراسیون و شرکت توسعه آماده بهره‌برداری قرار گرفت. اینجا به عنوان یک مرکز آکادمیک مطرح است.وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به سه رشته اصلی یعنی دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک دارد و به نظرم باید فدراسیون ژیمناستیک در هر استان یک چنین مرکزی داشته باشد و بتواند  سرویس بدهد. من مطمئن هستم که فدراسیون علاوه بر اهدافی که برای المپیک دارد باید به سایر رشته‌ها نیز امکانات و سرویس بدهد تا ورزشکاران مستعد شناسایی شوند.»

خبرنگار دیگری دوباره سوالی فوتبالی پرسید.اینکه نظر شما درباره باشگاه استقلال چیست که او این واکنش را نشان داد:«انتظار هواداران این است که شرایط فصل گذشته یعنی اینکه  باشگاه از بحران نجات پیدا کرد و نایب‌قهرمان لیگ شد، حداقل دوباره تکرار شود، شرایط باشگاه استقلال در حال حاضر نگران‌کننده است، البته وزارت ورزش موضوع را رصد می‌کند و با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نیز صحبت شده است تا تلاش کنند از مربی بهره ببرند تا با استفاده از تجربیاتش بتواند شرایط بهتری را رقم بزند، ما نیاز به آرامش بیشتر در استقلال داریم. کار سختی است که در وسط فصل کادرفنی تغییر کند، مجموعه وزارت و باشگاه نیز شرایط را درک می‌کند و تلاش بر آن است که به مدیرعامل کمک شود تا یک سرمربی با رزومه و توانایی خوب به باشگاه بیاید. » 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =