نظر کارگردان مشهور درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها/ هنرپیشه‌شدن فوتبالیست‌ها سوءاستفاده از شهرت است

سیروس الوند باز هم به تماشای بازی نفت رفت. او که همیشه طرفدار کشتی و فوتبال بوده، دیروز برای حمایت از علی کریمی به ورزشگاه رفت...

روزنامه خبرورزشی نوشت: حالا نفت و کریمی یک هوادار سینمایی سرشناس دارند؛ سیروس‌الوند، کارگردان سینما... چکیده حرف‌های او را بخوانید.

* به خاطر علی کریمی به ورزشگاه پیکانشهر آمدم، علی کریمی را دوست دارم و امیدوارم تیمش موفق باشد.
* بانوان هم باید به ورزشگاه بیایند. البته این نگرانی وجود دارد که خانم‌ها در ورزشگاه صحنه غیراخلاقی ببینند یا الفاظ رکیک بشنوند اما خودمان را فریب ندهیم، در سطح شهر هم بعضاً همین حرف‌های رکیک شنیده و صحنه‌های زشت دیده می‌شود.
* شاید با آمدن بانوان، به لحاظ احترامی که خانم‌ها در جامعه دارند، همین چند نفری که شعار رکیک می‌دهند، رعایت کنند. در والیبال حضور بانوان امتحان شد و جواب داد. در فوتبال هم امتحان کنیم.
* الان گرایش‌های مضاعف در جامعه زیاد است، هنرپیشه‌ها می‌خواهند خواننده هم باشند، خواننده‌ها هم دوست دارند هنرپیشه باشند و یک سری فوتبالیست هم دوست دارند هنرپیشه شوند.
* به نظر من، این گرایش، سوءاستفاده از شهرت و محبوبیت است. بازیگری بالاخره یک اصولی دارد، تحصیل، استعداد، تخصص و تجربه می‌خواهد. اگر فقط به شهرت بود، الان در هالیوود هم دیوید بکام باید جای رابرت دنیرو و داستین هافمن و برد پیت را می‌گرفت.
* دیوید بکام هم از شهرت خودش استفاده می‌کند اما نه برای بازیگری. او برندها را معرفی می‌کند و در کار تبلیغاتی فعال است.
* من موافق حضور فوتبالیست‌ها در سینما و عرصه بازیگری نیستم. موفقیتی هم به جز یکی، دو مورد ندیدم در سینما نصیب اهالی فوتبال شده باشد. آن یک مورد هم عزیز اصلی بود که به خاطر فیزیک و چهره‌ خاصش مورد توجه ساموئل خاچیکیان قرار گرفت و البته باز هم سوپراستار نشد و به اندازه شهرت ورزشی‌اش در سینما رشد نکرد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =