مصطفی دنیزلی، سرمربی اسبق پرسپولیس، در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در آستانه دیدار با الهلال و همین‌طور اوضاع این تیم در مسابقات لیگ برتر و احتمال حضور هموطنش، فاتح تریم، در تیم استقلال حرف زد.

در ادامه گفت‌وگوی دنیزلی با خبرورزشی را می‌خوانید.

شنیدیم اخبار و بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید. به نظر شما چرا سرخپوشان در دو بازی اخیر پنج امتیاز را از دست داده‌اند؟
همیشه تیم‌هایی مانند پرسپولیس که بازی‌های متعدد خوبی را برگزار کرده و خوب نتیجه می‌گیرند، در یک جایی استپ می‌کنند و به نظرم این موضوعی نرمال است و اصلاً عجیب نیست.

بازی پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
من در مصاحبه قبلی‌ام به شما گفته بودم اگر پرسپولیس از سد الاهلی بگذرد، تا فینال پیش خواهد رفت. الان هم سر آن حرفم ایستاده‌ام و می‌گویم پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیاست و به راحتی از سد الهلال می‌گذرد.

اما الهلال از بازیکنان خارجی و تراز اول لیگ عربستان بهره می‌برد.
خیلی خوب می‌دانم الهلال چند بازیکن خارجی بسیار باکیفیت و خوب دارد اما این کیفیتی که من از پرسپولیس در این فصل دیدم، سبب شده با اطمینان از این مسئله حرف بزنم که سرخپوشان از سد الهلال گذشته و فینالیست می‌شوند. شانس دیگر پرسپولیس هم انجام بازی‌ها در امارات است، خوب می‌دانم پرسپولیس در امارات طرفداران ایرانی زیادی دارد؛ نکته‌ای که به این تیم در راه رسیدن به فینال کمک زیادی خواهد کرد.

این روزها صحبت از حضور فاتح تریم در استقلال تهران است، به نظر شما دوست صمیمی‌تان در این تیم موفق می‌شود؟
اگر به فاتح پیشنهادی شده باشد، واقعاً خوشحال می‌شوم. فاتح مربی خیلی خوب و موفقی است. او سال‌ها در تیم‌های بزرگ اروپایی و تیم ملی ترکیه مربی‌گری کرده و با توجه به شناخت و تجربه بالایی که از او سراغ دارم، به شما می‌گویم فاتح صددرصد در استقلال موفق می‌شود و این تیم را از شرایط فعلی‌اش خارج ساخته و نجات خواهد داد.

از لیگ برتر ایران یک سؤال دیگر باقی مانده، آن هم از صدرنشین فعلی لیگ ایران؛ از پارس جنوبی جم و افکار سرمربی‌اش شناخت دارید؟
زمانی که من مربی پرسپولیس بودم، مهدی تارتار مربی راه‌آهن بود. یک بار در هتل المپیک ۱۰ دقیقه با او صحبت کردم و همان‌جا متوجه شدم افکار قابل قبولی دارد و مربی خوبی می‌شود. برای مهدی تارتار آرزوی موفقیت می‌کنم و واقعاً موفقیت‌هایش را به او و تیمش تبریک می‌گویم.

اما پارس جنوبی در حال حاضر بالای سر تیم محبوب شما، پرسپولیس، قرار دارد.
پرسپولیس خیلی زود دوباره صدر را پس می‌گیرد و اگر اتفاق خاصی نیفتد، قهرمانی‌اش در لیگ را تکرار خواهد کرد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =