ایران نوشت:مرد جوان که در جریان رابطه شیطانی با زن خیانتکار همسایه، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با پرداخت 120 میلیون تومان دیه از قصاص گریخت.

 رسیدگی به این پرونده از سال 90 و پس از قتل زن جوانی در آپاتمانی واقع در محله قلعه حسن‌خان-اطراف تهران- آغاز شد.

تحقیقات مقدماتی پلیس نشان داد قربانی 35 ساله به‌نام «راحله» با ضربات چاقو به قتل رسیده است. همچنین کارآگاهان در بررسی گوشی تلفن همراه این زن دریافتند او پیش از مرگ با جوانی به نام «اشکان» تماس داشته و پیامک‌های عاشقانه‌ای رد و بدل کرده‌اند.

با ردگیری شماره مرد ناشناس، پلیس همسایه مقتول را دستگیر و او در بازجویی‌ها به قتل زن شوهردار همسایه اعتراف کرد. اشکان به مأموران گفت: «من عاشق راحله بودم اما روز حادثه که به خانه‌اش رفتم با هم درگیر شدیم و او را با چاقوی آشپزخانه کشتم و فرار کردم.»

پس از اعتراف «اشکان» به قتل زن جوان و بازسازی صحنه و تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات او را به قصاص محکوم کردند. این حکم در شعبه 32 دیوان عالی کشور نیز تأیید شد. در حالی که متهم با تأیید حکم یک قدم با چوبه دار فاصله داشت، اما سرانجام توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت 120 میلیون تومان از قصاص رهایی یابد.

به همین خاطر روز گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محسن زالی و با حضور قاضی اسلامی-مستشار دادگاه- از جنبه عمومی جرم تحت محاکمه قرار گرفت.در این جلسه متهم در حالی که ابراز پشیمانی می‌کرد به قضات دادگاه گفت: «من در این مدت که زندان بودم خیلی عوض شده‌ام و به خودم قول داده‌ام دیگر گناه نکنم و سالم زندگی کنم....»پس از اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم‌شان را صادر نمایند.

 

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =