ورزش سه نوشت:آمکار با گلزنی لژیونر ایرانی خود موفق شد بعد از پنج مسابقه به پیروزی دست پیدا کند و دینامو مسکو را شکست دهد.

در بازی آغازین هفته هجدهم لیگ یک روسیه تیم آمکار در حضور ثابت سعید عزت‌اللهی از ساعت ۱۸ امروز پذیرای دینامو مسکو بود.

نیمه اول این مسابقه گلی در پی نداشت؛ اما سه دقیقه بعد از شروع نیمه دوم آمکار با یک گل پیش افتاد؛ ولی در دقیقه ۵۲ خطای عزت‌اللهی روی آنتون ترخوف موجب شد دینامو مسکو رده چهاردهمی صاحب یک پنالتی شود و توسط اوگنی لوتسنکو به گل تساوی برسد.

عزت‌اللهی که بعد از یک بازی غیبت به دلیل عدم مجوز برای حضور مقابل روستوف تیم سابقش، مجددا به ترکیب آمکار بازگشته و مرتکب خطای پنالتی شده بود، در دقیقه ۶۸ اشتباهش را جبران کرد و در شلوغی محوطه جریمه با شوتی که به طاق دروازه دینامو مسکو برخورد داشت، توانست گل دوم آمکار را به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه ۲ بر یک در این دیدار خانگی به برتری دست یابد.

هافبک دفاعی ایرانی که آخرین گلش در لیگ یک روسیه را در هفته چهارم فصل قبل برای روستوف مقابل تام تامسک به ثمر رسانده بود، پس از گل امروز مقابل دینامو مسکو دست‌های خود را به سمت آسمان برد و شکرگزاری کرد.

یاران عزت‌اللهی بعد از چهار تساوی و یک باخت طی پنج هفته اخیر با پیروزی برابر دینامو مسکو ۲۱ امتیازی شدند و موقتا به رده دهم جدول لیگ یک روسیه صعود کردند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =