شهردار سیاهکل گفت: شهر سیاهکل از بسیاری از نارسایی ها رنج می برد و در عین حال بسیاری از پتانسیل ها و فرصت ها را دارا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر ایمان محمدپور نیک بین در نشست هم اندیشی بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل با دکتر سالاری استاندار گیلان بیان داشت: سالهاست به دور از شعارزدگی و با یک عزم شهرستانی بر محور توسعه پایدار و بوم گردی برای سیاهکل و دیلمان برنامه ریزی شده است اما کار چندانی صورت نگرفته است.

شهردار سیاهکل گفت: داشتن نگاه عالمانه و برنامه راهبردی بر پایه گردشگری به دور از نگاه مجمع الجزایری به کل استان، می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی افزود: نداشتن کمربندی، عدم آسفالت معابر شهری، وجود بافت فرسوده در مسیر دسترسی اصلی شهر، نبود زیرساخت‌های لازم گردشگری نظیر هتل و مهمانسرا و ایستگاه دوم آتشنشانی که به علت کمبود ماشین آلات و نیروی متخصص تاکنون به بهره برداری نرسیده است، از مهمترین مشکلات شهرستان سیاهکل می باشد.

نیک بین خاطرنشان کرد: شهر سیاهکل از بسیاری از نارسایی ها رنج می برد و در عین حال بسیاری از پتانسیل ها و فرصت ها را دارا است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =