رشد 71 درصدی تعداد قراردادهای سرمایه گذاری در نواحی صنعتی لرستان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از رشد 71 درصدی تعداد قراردادهای سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی با تشریح عملکرد 10 ماهه شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: در 10 ماهه سال‌جاری تعداد 24 فقره قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی منعقد شده که نسبت به تعداد قراردادهای دوره مشابه سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه به حجم سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان طی 10 ماهه سال 96 اشاره داشت و افزود: تا پایان دیماه سالجاری مبلغ 4059 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری طرحهایی است که نسبت به عقد قرارداد با این شرکت اقدام نموده و نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است

رازانی اضافه کرد: اشتغال پیش بینی شده در جواز تاسیس طرحهای ارائه شده در 10 ماهه سالجاری برای طرح‌های یاد شده تعداد 534 فرصت شغلی بوده که در مقایسه با سال گذشته بالغ بر 5/2 برابر رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از انعقاد 499 فقره قرارداد در شهرک‌های صنعتی استان از زمان تأسیس این شرکت تا کنون خبر داد و گفت: از ابتدای تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تاکنون میزان 454 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
وی مساحت اراضی واگذار شده شهرک‌های صنعتی در 10 ماهه سالجاری را 24 هکتار اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته میزان تقریبا 5 برابر رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان داشت: واگذاری زمین به صورت 5 الی 15 درصد نقد و 85 الی 95 درصد ما بقی به صورت اقساط 12 الی 14 قسط و هر سه ماه یکبار است که بازپرداخت آن به صورت 36 الی 42 ماه است و امکان استمهال دو قسط از کل اقساط به مدت 6 ماه وجود دارد.

بختیار رازانی یادآور شد: استان لرستان دارای 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دولتی می باشد که یکی از این شهرکها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به صورت خصوصی اداره می شود ما بقی شهرکها دولتی هستند که از این تعداد 16 شهرک به بهره برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را در خود دارند این 16 شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز می باشند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرکهای صنعتی لرستان می باشد بعنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را دارا می باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =