سرمربی تیم فوتبال استقلال از رئیس جمهور درخواست کرد که به وضعیت ورزشگاه‌های کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی پس از پیروزی تیمش برابر راه آهن و صعود به صدر جدول در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: «خدا را شکر که به 3 امتیاز بازی رسیدیم. در طول بازی راه آهن بارها تاکتیک خود را تغییر داد اما بازیکنانم باهوش بازی کردند. همانطور که پیش از این گفتم راه آهن تیم خوبی است و در حال حاضر در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.»

او در ادامه در مورد چمن ورزشگاه تختی گفت: «از مسئولان ورزشگاه تشکر می کنم چرا که چمن تختی نسبت به بازی قبلی وضعیت بهتری داشت. با این حال باز هم اعتقاد دارم که مسئولان به ویژه شخص دکتر روحانی باید به وضعیت ورزشگاه های کشور توجه کنند. ما با افزایش امکانات می توانیم بهترین ورزشگاه ها را در خاورمیانه و حتی آسیا داشته باشیم.»

سرمربی استقلال در مورد قهر آرش برهانی و لگد زدن به کلمن پس از خروج از زمین گفت: «همین الان می روم و فیلم بازی را می بینم. اگر آرش چنین کاری را کرده باشد، تا زمانی که من در استقلال هستم دیگر او را در این تیم نخواهید دید.»

قلعه نویی در پایان ضمن تشکر از هواداران گفت: «چه هواداران بیایند و چه نیایند، تیم استقلال متعلق به آنهاست. امروز آنها آمدند و با تشویق شان انرژی خوبی به تیم دادند. خدا را شکر که ما هم پیروز از میدان خارج شدیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =