تسنیم نوشت:

دادستان کل آمریکا با ابراز ناراحتی شدید از انتشار اطلاعات سری مربوط به پرونده مرگ نوجوان سیاهپوست در شهر فرگوسن این کشور از تغییر رئیس‌پلیس این منطقه خبر داد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اریک هولدر، دادستان کل آمریکا از انتشار اخبار مربوط به بازرسی‌های صورت گرفته درباره مرگ نوجوان سیاهپوست در شهر فرگوسن ابراز ناراحتی کرد.
وی در گفتگو با واشنگتن پست گفت: "تصور می‌کنم منتشر کنندگان این اطلاعات مصمم هستند که نظر افکار عمومی در این پرونده را به سمت و سویی که خود خواهان آن هستند هدایت کنند. این مسئله نیز همراستا با روش انجام تحقیقات از سوی ما و بخصوص هیئت منصفه نیست.
هولدر انگشت اتهام درمورد انتشار این اخبار را به سوی مقامات محلی گرفت و گفت: منبع انتشار این اخبار هر فردی که هست باید خفه شود! دادستان کل آمریکا همچنین با اشاره به تغییر رئیس پلیس سنت لوییس گفت: تصور می‌کنم نیاز به تغییرات گسترده در این سازمان کاملا مشهود بود.
یک مورد از اطلاعات منتشر شده درخصوص این پرونده یافتن خون بر روی اسلحه مامور پلیسی است که متهم به قتل فرگوسن است. مورد دیگر شهادت 7 الی 8 سیاهپوست است که اظهارات آنها مطابق با دفاعیه مامور پلیس متهم است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =