رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ،از ۴۴۴ طرح صنعتی، در حال اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،داریوش دیودیده ،در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: طرح های صنعتی در حال اجرا از پیشرفت فیزیکی ۵ تا ۹۹ درصد برخوردار هستند و سرمایه گذاری برای این طرح ها بالغ بر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال بوده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ پنج پتروشیمی جدید در این استان احداث می شوند .

وی افزود افزود: علاوه بر پتروشیمی های گچساران و دهدشت جواز تاسیس ۵ واحد پتروشیمی در استان صادر شده است . دیودیده بیان کرد: زمین این پنج پتروشیمی مشخص شده است و با شروع عملیات اجرایی این واحد ها در صورت پیشبرد فعالیت ها بر اساس برنامه این واحد ها تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت عدالت توزیعی این واحد ها برای سه شهرستان بزرگ نیز در نظر گرفته شده اند .

دیودیده روند اجرایی پتروشیمی های دهدشت و گچساران را خوب عنوان و تصریح کرد: تلاش برای تسریع در روند اجرای این پتروشیمی ها ادامه دارد .

وی ادامه داد: برنامه های مختلفی برای این دهه در استان در نظر گرفته شده است که در همین راستا بازدید از واحد ها، برگزاری همایش ها و ... مشخص شده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اثرات تولید بر همه جامعه محسوس است و امید است با توسعه بیش از پیش تولید در استان و توجه بیشتر به تولید داخلی علاوه بر پاسخگویی بر انتظارات جایگاه استان در تولید ارتقاء پیدا کند .

دیودیده با اشاره به حادثه کارخانه فولاد بویراحمد تاکید کرد: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن اعلام خواهد شد .

وی بیان کرد: مسئولان کشوری و استانی نسبت به این حادثه بی تفاوت نبودند و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یک روز پس از حادثه نمایندگانی از کشور وارد استان شدند و موضوع به طور کامل در دست بررسی قرار گرفت  و در ابتدای وقوع حادثه اولویت کاری رسیدگی به وضعیت درمان مصدومین حادثه بود . ایمنی در واحد ها بر هر موضوعی اولویت دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =