۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
نوار؛ لذت ناب شنیدن واژه‌ها

درمورد اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی بسیار گفته شده است و علی‌رغم اینکه همه ما به فواید و اثرات مثبت کتابخوانی اعتراف داریم همچنان وقت کافی برای مطالعه صرف نمی‌کنیم.

بسیاری از ما حتی بارها تلاش کرده ایم تا مطالعه را جزئی از برنامه روزانه خود کنیم اما عمده آن‌ها نافرجام بوده است. بنابراین مشکل از علاقه و انگیزه برای کتابخوانی نیست بلکه وجود نداشتن یک راهکار اجرایی مناسب عامل دوری ما از کتاب شده است.

کتاب صوتی نوار

امروز دلایل خوبی برای دوری از کتاب وجود دارد: از مشغله زیاد و کمبود زمان و تمرکز تا خستگی چشم و ذهن به‌خاطر نگاه کردن طولانی به صفحات مانیتور و گوشی‌های هوشمند و حتی شاید بعضی‌ها دلیل بیاورند که رابطه خوبی با خواندن ندارند.

در میان تمامی این دلایل و راهکارهای شکست خورده، نکته‌ای مغفول مانده است. تجربه شنیدن کتاب برای همه ما لذت‌بخش است و ما را به یاد کودکی و شنیدن قصه از زبان بزرگ‌ترها می‌اندازد. کتاب صوتی یک راهکار بهینه و عملی برای پر کردن جای خالی مطالعه در زندگی روزمره است. زما‌ن‌هایی که مشغول رانندگی هستیم، در مترو و اتوبوس نشسته ایم یا در زمان‌های مرده روزانه می‌توانیم از گوش‌هایمان برای مطالعه کمک بگیریم. اپلیکیشن نوار امکان استفاده از کتاب‌های صوتی را با دسترسی ساده به کتابخانه‌ای حاوی شاهکارهای ادبی، درس‌های بزرگان مدیریت و موفقیت و کسب و کار و آموزش‌های خودشناسی و خودیاری معروف‌ترین روانشناسان جهان فراهم کرده است. شما با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت نوار می‌توانید به راحتی به این مجموعه که با گویندگی برترین گویندگان ایران اجرا شده است دسترسی پیدا کنید.

از کتاب‌های شاخص این مجموعه می‌توان به کتاب بیشعوری، کتاب صد سال تنهایی، کتاب کوری، کتاب سرگذشت فلسفه، کتاب عقاید یک دلقک و کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نام برد.

حال برای گوش دادن به این کتاب‌ها می‌توانید به وب سایت نوار مراجعه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685675