یکصد و پنجمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تشکیل شد

یکصد و پنجمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با محوریت بررسی لوایح ارسالی شهرداری به شورا تشکیل شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج در ابتدای این جلسه لایحه طرح تعریض خیابان شریعتی در عظیمیه مطرح و بحث و بررسی شد. خسرو سرحدی عضو شورای اسلامی شهر کرج در توضیح لایحه مذکور گفت: ضروری است ارزیابی ریالی این طرح تعیین و مشخص شود با اجرایی کردن آن چه میزان از بلوار شریعتی در کاربری های اطراف خیابان همچون مدارس و استخر قرار می گیرد.
مصطفی سعیدی سیرایی دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: خیابان شریعتی نسبت به خیابان اصلی گوهردشت گزینه مناسبی برای پیاده راه کردن بود و اگر طرح آنجا به این صورت باقی می ماند بهتر بود؛ چرا که مشکلات و گره های ترافیکی در آن نقطه از عظیمیه نه تنها حل نشده بلکه بیشتر نیز شده است.
مجید کاویانی رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اقدامات انجام شده در این طرح جزو طرح های اولویت دار شده است چرا که بحث عقب نشینی کاربردی های واقع در طرح باید مشخص شود.
شریفی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری باید لیست هزینه کرد خود در مورد این طرح را ارائه دهد افزود: این لایحه در حال حاضر از دستور جلسه خارج می شود.
در ادامه جلسه و طرح لایحه دیگری از شهرداری کرج، لایحه تملک چند باب واحد مسکونی در ضلع غربی مسجد جامع کرج و برای کمک به توسعه فضای مسجد مطرح شد، این لایحه با قید اینکه بودجه آن از ردیف تملکات سطح شهر تامین شود تصویب شد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در مورد این لایحه بیان کرد: مسجد جامع کرج با قدمت زیاد نیاز به بازسازی دارد و در ضلع غرب آن چند باب واحد مسکونی است که شهرداری قصد تملک آنها را دارد تا با تخریب و بازسازی آن املاک به طرح توسعه مسجد کمک کند.
در ادامه جلسه لایحه ای از شهرداری کرج در ارتباط با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مطرح شد.
مجتبی اسکندری مدیر امور مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج در این مورد توضیح داد: این سازمان به دنبال در نظر گرفتن بودجه 300 میلیارد ریالی برای سرمایه گذاری و به منظور جلوگیری از بروز موانع و مشکلاتی است که می تواند موجب عدم اطمینان سازی سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان شود.
وی در ادامه افزود: قبل از اینکه اداره سرمایه گذاری و مشارکت ها به سازمان تبدیل شود یک هیات عالی برای اخذ تصمیمات مهم در این نهاد وجود داشت اما اکنون منحل شده است.
این لایحه در ادامه به تصویب اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج رسید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =