سردار فضلی: دشمن امروز وحدت و برادری ما را نشانه گرفته است

جانشین سازمان بسیج مستضعفان گفت: در آزمون های پیش رو وحدت داشته باشیم و مراقب باشیم که با ایجاد شکاف و اختلاف به اصل انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا آسیبی نرسد.

به گزارش خبرآنلاین از ملایر ؛ سردار علی فضلی، که شامگاه چهارشنبه در یادواره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق شهرستان ملایر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: دشمن امروز وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته و شیعه را در مقابل شیعه و سنی را در مقابل سنی و هر دو را در مقابل هم قرار داده است.

وی قرآن، عترت و مردم را سه رک انقلاب دانست و بیان کرد: نباید از نقش بی بدیل مردم در تمامی عرصه های انقلاب غفلت کنیم و با حفظ وحدت و انسجام رو به جلو گام برداریم.

وی اظهار داشت: مسئولان دقت کنند که با همت مردم است که می توانیم در شرایط هجمه سنگین فرهنگی، گام های بلندی را در پیشگیری و مقابله از آن برداریم.

سردار فضلی در ادمه گفت: درحادثه قطعنامه 598 آرزوی مستکبران، آمریکایی ها، صهیونیست ها و هم پیمانانشان این بود که با پذیرش قطعنامه مردم ولایت مدار و رزمندگان مقدم نشین را از امامت و ولایت جدا کنند.

وی با بیان اینکه مستکبران، مردم ما را نشناخته بودند، یادآور شد: امروز که 29 سال از پذیرش این قطعنامه می گذرد، دشمنان و مستکبران در آزمون های جدید هم امت ایران را نشناخته اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان افزود: در این قعطنامه دشمن دوباره ناجوانمردانه عهد شکنی کرد و به مذاکره پای بند نشد و با وجود پذیرش قطعنامه پایان جنگ از سوی ایران، عراقی ها روز بعد از 27 تیرماه 67 از روز بعد پیشروی خود را به خاک کشور مجدد آغاز کردند.

سردار فضلی با اشاره به اقدامات رزمندگان اسلام در جلوگیری از پیشروی های رژیم بعثی عراق به شهرهای ایران در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن با حمایت منافقان طمع ویژه ای برای رسیدن به تهران از منطقه غربی کشور را داشت، رزمندگان ما مانع از ادامه پیشروی دشمن شدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام آنها را در تنگه مرصاد ناامید کرده و هجمه آنها را مردانه پاسخ دادند، گفت: در تنگه مرصاد بخشی از نیروهای عراقی به محاصره درآمدند و آرزوی دیرینه امام امت برای انهدام و ساقط کردن منافقان در اینجا برجسته تر از همه تاریخ مشهود شد.

سردار فضلی یادآور شد: رزمندگان اسلام این بار در این آزمون تعیین کننده که در اطاعت از امر امام خود، هشت سال جنگیدند، باز هم مقابل دشمن ایستادند و اثبات کردند که ما در سایه قرآن، عترت و ولایت و امامت به جبهه آمده ایم و سر سازش با دشمن نداریم.
وی خاطرنشان کرد: امروز هم این امت و رزمندگان اسلام بر سر پیمانشان با امامین انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی تصریح کرد: اگر امروز مقاومت اسلامی، دفاع از حرم شریف آل الله و پیروزی در سوریه و عراق و پیشروی سپاه اسلام در مقابل داعش و تکفیری ها را شاهد هستیم، این الگو از انقلاب اسلامی و یاران امام(ره) و شهدا است.

سردار فضلی گفت: جبهه مقاومت امروز خودشان را با رزمندگان اسلام تطبیق داده اند و روحیه انقلابی گری را از شما گرفته اند و به آن عمل می کنند.

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم در آزمون های جدید پیش رو در شرایطی که دشمن به دنبال این است که بین ما و امام ما، بین ما و مرجع و ولی فقیه شکاف و اختلاف ایجاد کنند، باید از وحدت مان مراقبت کنیم.

وی حفظ وحدت، یکپارچگی و اطاعت از ولی امر و رهبری را از درس های مهم یادواره های شهدا برشمرد و افزود: طبق فرموده های امام(ره) مبنی بر اینکه هر شب به دشمن هجمه کنید، خواب را از دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید، این یک راهبرد پیش روی همه در انقلاب اسلامی است و برای آیندگان هم باید اینگونه باشد.

سردار فضلی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق به برخی ثمره های یادواره شهدای در این روستا اشاره کرد و گفت: به واسطه یادواره های برگزار شده در این روستا 20 گام مهم از سوی مسولان و مردم برداشته شده که می تواند الگویی برای سایر مناطق و جغرافیای ایران اسلامی باشد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان، خانواده های معزز شهدا را چراغ راه و سوزنبان مسیر انقلاب دانست و افزود: در همه عرصه ها باید از آنها قدرشناسی و تکریم شود، همانگونه که انقلابی ها را تکریم می کنیم.

لازم به ذکر است، شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =