۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴
روزآهنگ، کتاب‌فروش کار بلد

کتابفروش‌ها نقش مهمی در هدایت و علاقه‌مند کردن مخاطبان به کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه دارند.

حتما برایتان پیش آمده که در مراجعه به کتابفروشی با یک کتابفروش مسلط به کتاب‌ها و موضوعات و نویسندگان مواجه شده‌اید و او علاوه بر توضیح درباره کتاب مورد نظرتان شما را با کتاب‌های شبیه و نزدیک آن نیز آشنا کرده و فضای جدیدی را به روی شما گشوده است؛ کتابفروشان کهنه‌کار راسته انقلاب چنین‌اند؛ آن‌ها بر اساس علاقه و فرهیختگی و در طی زمان، با کتاب‌ها، نویسندگان، موضوعات و ناشران مختلف آشنا شده و زیر و زبر هر کدام را می‌دانند. کافی است به یک کتاب اشاره کنید و آن‌ها می‌توانند مدت ها در مورد آن برایتان صحبت کنند.

مسئله کاربَلدی کتابفروشان در کتابفروشی اینترنتی کتاب نیز وجود دارد؛ یک کتابفروشی اینترنتی خوب، امکان آن را فراهم می‌کند که شما در قفسه‌های مجازی کتاب امکان دیدن تعداد بی‌شماری کتاب در موضوع مدنظرتان را داشته باشید و کتب دیگر مؤلف و دیگر آثار ناشر را یک‌جا کنار هم ببینید. در کتابفروشی اینترنتی همه این کارها با کلیک شما انجام می‌شود و می‌توانید در پشت کامپیوتر یا موبایلتان همه این گشت و گذارها را در مدت کوتاهی انجام دهید بدون اینکه دربه‌در ترافیک و کتابفروشی‌ها برای یافتن کتاب مدنظرتان شوید.

فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ با بررسی نقاط ضعف سایر کتابفروشی‌های اینترنتی و حل این ضعف‌ها توانسته است این امکان را برای مشتریان فرهیخته و کتابخوان فراهم کند که با یک کتابفروشی بزرگ و با یک کتابفروش پخته و باتجربه روبه‌رو شوند. روزآهنگ با بیش از نود هزار عنوان کتاب از موضوعات مختلف، تقریبا همه حوزه‌های موضوعی را پوشش داده و امکان ارضای همه سلایق را فراهم کرده است. همچنین با همکاری با چند شرکت بزرگ پخش کتاب، کتب ناشران بزرگی مانند نشر آگه، انتشارات سوره مهر، نشر مرکز، نشر هرمس، نشر چشمه، انتشارات قدیانی، نشر ققنوس، نشر نی، نشر سخن، انتشارات علمی و فرهنگی و... را در معرض خرید علاقه‌مندان قرار داده است. در این سایت شما با اطلاعات کتابشناسی کتاب شامل سرعنوان‌های موضوعی، کد دیویی و رده بندی سنی مواجه می‌شوید بر همین اساس کتب مشابه و مرتبط را پیش روی خود خواهید داشت. کتابفروش شما آنقدر مسلط است که پاسخ شما را بی‌درنگ می‌دهد؛ قدرت موتور جستجوی روزآهنگ به‌حدی است که یک کلیک شما پاسختان را به همراه خواهد داشت و به‌سرعت شما را به کتاب‌های مورد نظرتان خواهد رساند.

حتما برایتان پیش آمده که برای خرید کتابی به کتابفروشی‌های فیزیکی مراجعه کرده اما آن‌ها آن کتاب را تمام کرده و شما را به سایر کتابفروش‌ها حواله داده‌اند و نهایتا مجبور شده‌اید با صرف وقت زیادی در روز دیگری دوباره به آن‌ها مراجعه کنید. از نقاط امتیاز روزآهنگ دقت آن در موجود یا ناموجود بودن کتاب است. این مسئله مشکل بزرگی برای کتابفروشان اینترنتی است و بسیاری از آن ها با آن درگیرند. روزآهنگ با به‌روز رسانی هر روزه اطلاعات خود، موجودی کتاب را به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید با اطمینان از موجود بودن کتاب، آن را خریداری نمایید.

روزآهنگ با بررسی دقیق امکانات حمل و نقل کشور توانسته است سرعت و قیمت ارسال کتاب را به بهینه‌ترین حالت خود برساند و در عرض یک روز در تهران و دو تا چهار روز در شهرستان کتاب را به دست مشتریان برساند و همچنین با کاهش هزینه‌ها، با پنج هزار تومان کتاب‌های خریداری شده را به تمام نقاط کشور ارسال کند.

خرید کتاب از روزآهنگ و تجربه کیفیت موتور جستجو، تنوع گسترده موضوعات، اطلاعات دقیق کتابشناسی و سرعت ارسال کتاب را تنها با تجربه خرید از آن می‌توانید درک کنید. با خرید کتاب از کتابفروش کاربلد روزآهنگ «حرفه‌ای کتاب بخرید!» 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704052