کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کاربران در صفحه مشکلات مردم، در زمینه سربازی،مدرک تحصیلی،استخدام و ... سوالاتی کرده اند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است: 

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- در مورد عدم اعمال بخشنامه رتبه و طبقه کتابداران شاغل در نهاد کتابخانه ها تا اکنون پیگیری فرمائید .

 

- مشکلات تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه فنی و حرفه ای هنوز وجود دارد . اکنون  3500 نفر از کارکنان قراردادی دانشگاه فنی و حرفه ای هستیم که از 10 سال تا 30 سال سابقه داریم و در حالی که همکاران ما در شرف بازنشستگی هستند اما هنوز اقدامی برای تبدیل وضعیت صورت نگرفته ، خواسته  ما مطرح شدن درخواست مان در کمیسیون آموزش مجلس و اختصاص ردیف بودجه برای تبدیل وضعیت است.

- چند مدت پیش اعلام شد که دیگر برای قبض گاز آبونمان محاسبه نمی شود ولی در کمال تعجب در قبض گاز جدید مبلغ 44000 هزار تومان آبونمان درج شده بود در صورتیکه گاز مصرفی 440 تومان بوده است.

- با سلام از حدود ده سال قبل نرخ کمیسیون معاملات املاک تغییری نکرده است در حالی که تمامی قیمت ها و نرخ اجاره مغازه هزینه آب ،برق، گاز و عوارض و مالیات چند برابر شده اند. از رئیس اتحادیه املاک درخواست دارم در رابطه با نرخ کمیسیون ها تجدید نظر کنند تا مشاوران املاکی مثل بنده که طبق نرخ قانونی کار می کنیم متضرر نشویم.

- در سامانه راه اندازی شده برای اعلام پیامکهای مزاحم 195 فقط می توان شماره های یازده رقمی یا به عبارتی شماره موبایلها را اعلام کرد. در حالیکه عمده پیامکهای تبلیغاتی مزاحم از سامانه های پیامکی ارسال می شود که چهار رقمی یا پنج رقمی هستند و نمی توان در این سامانه ثبت کرد.

2

شهری

- بالغ بر ده سال است به واسطه دو اثر تاریخی قلعه دختر و قلعه اردشیر شعاعی حدود 5 کیلومتراز زمین های اطراف این دو قلعه تحت طرح واقع شده است. حالا اکثر صاحبان املاک به رحمت خدا رفته اند . تاکنون شهرداری منطقه 2 کرمان و اداره میراث فرهنگی صاحب طرح بوده اند اما در سال 96 شهرداری اعلام کرده از نظر ما طرحی نیست برای همین در این املاک نه امکان ساخت و ساز است و نه امکان فروش .حالا ملکی که تحت طرح باشد طالب ندارد و ما مشکل داریم.

3

آموزش

- بازنشسته آموزش وپرورش هستم . وزیر نیم نگاهی هم به پاداش بازنشستگان آموزش وپرورش داشته باشند .

- لطفا در مورد تاییدیه دانشگاه خارجی باکو و نخجوان که تا بحال در وزارت بهداشت اقدامی صورت نگرفته پیگیر شوید.جای تعجب دارد که چطور امکان دارد مدرک پزشکی و دندان پزشکی باکو و نخجوان در کل کشورهای اروپایی و امریکائی اسیایی مورد تایید است بجز در کشور ایران ؟

- سلام، خواهشمندم وامهای دانشجوهای دکتری روزانه دولتی را پیگیری کنید. صندوق رفاه واگذارمان کرده به بانک، بانک هم که سودش سر به فلک گذاشته، این که 4 درصد است دروغ است.

4

نظام وظیفه

لطفا از سردار کمالی بپرسید که اگر فرزندان ایتارگر متولد قبل از 72 شامل بیست هزار نفر طرح جدید کسر خدمت نشوند تکلیف کسر خدمتی که هم اکنون بخاطر جبهه پدر شاملشان می شود چه می شود؟

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    2 1
    چرا اون موقع که وارد شدند دقت نکردند که مدرک دانشگاهیی شان معتبره یا نه ا که الان می خواهند با تحت فشار قراردادن وزارت خانه مدرکشان تایید شود این هایی که از دانشگاه های نامعتبر مدرک گرفتند نباید طببت کنند جان مردم را به خطر می ندازند و مردم را می کشند،جان مردم محمتره یا تایید مدرک چند نفر
  • داشتم رد می شدم IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    3 1
    مدارک دانشگاههای بی کیفیت تاجیکستان و ارمنستان و نپال و پیام نور و ... راحت پذیرفته میشه ولی مدارک بعضی دانشگاههای باکو و کویت و عمان و ... که از اونا بمراتب بهترن پذیرفته نمیشه