معارفه مشاور و مدیرکل جدید حراست استانداری البرز/حراست امانت‌دار اسرار و اعتبار سازمان است

استاندار البرز با بیان اینکه کار حراست امانت داری اسرار و اعتبار نیروهای سازمان است گفت: توسعه بدون توجه به ارزش های اسلامی کارآمد نیست.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، "دکترمحمدعلی نجفی" ظهر سه شنبه در آیین تکریم مدیرکل سابق حراست استانداری البرز و مدیرکل جدید استانداری که با حضور معاون اجرایی امور استانهای مرکز حراست وزارت کشور، معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل برگزار شد،ضمن تبریک ایام مبارک ربیع و پیرورزی سرداران اسلام در منطقه جهت معدوم سازی حرکت های تفکیری و خروج داعش از منطقه گفت: رهبری حکیمانه و قدرتمندانه مقام معظم رهبری با ارشاد و هدایت های ایشان و تلاش ها و فرمایشات، اهتمام نیروهای مسلح، دولت و دولتمردان و نقش تأثیرگذار سردار قاسم سلیمانی و جانفشانی شهدای مدافع حرم این پیروزی را رقم زد.
*خودشناسی گام نخست برای موفقیت در مدیریت
استاندار البرز در ادامه با اشاره به نکاتی کلیدی از اصول و چارچوب های مدیریتی، بحث خودشناسی را مطرح و بیان کرد: همه ما فرصت پیدا می کنیم که در یک سازمان توفیق خدمت پیدا کنیم و در جهت حفاظت و حراست از آرمان ها و اهداف عالیه نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم اما اینکه چه میزان نسبت به خود شناخت داریم و می توانیم متناسب با نیازهای سازمان انجام وظیفه داشته باشیم رسالتی است که باید به آن توجه کرد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در بحث خودشناسی خاطرنشان کرد: بزرگترین جهل انسان، ناآگاهی نسبت به خودش است،مادامی که به خود وجودی خود برسیم می توانیم شاهد ظهور و تجلی انسانیت و شاخصه های آن باشیم.
استاندارالبرز با بیان اینکه باید تفاوت ها را همواره مد نظرداشته باشیم، افزود: احترام و تکریم حسن قرابت تفاوت های موجود بین انسانهاست که در اصول مدیریتی باید به آن توجه داشت.
وی افزود: ممکن است اشتباهاتی از سوی افراد و کارمندان زیرمجموعه وجود داشته باشد اما این هنر مدیران است که به درجه ای از اعتقاد دست پیدا کنند که در زمان مناسب شیوه صحیح پاسخ را داشته باشند.

*لزوم بازنگری از شیوه های مدیریت سنتی و حرکت به سمت الگوهای نوین
دکتر نجفی با تأکید بر لزوم تغییر رویکرد از شیوه مدیریت سنتی به سمت الگوهای مدیریتی نوین تصریح کرد: نیازمند آن هستیم که از سمت حرکت بر مدار الگوهای ناکارآمد تجربه شده بازبینی بر الگوهای مدیریتی داشته باشیم و با بهره گیری از علوم روز در کنار تجربه، بینش و آگاهی ظرفیت های خدمتی را بالا بریم.
توسعه بدون توجه به ارزشهای فرهنگی و اسلامی کارآمد نیست
استاندارالبرز در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه بدون توجه به ارزشهای فرهنگی و اسلامی کارآمد نیست.
وی با اشاره به کوتاهی عمر مدیریت،تغییرات را روندی طبیعی دانست و گفت: سازمان ها نیازمند مدیران با اندیشه ها نو هستند و تغییر و تحولات نیز برای تحول آفرینی و ورود اندیشه های نوین و بهبود شرایط قبل است.
دکتر نجفی بیان کرد: انتظار می رود در تمامی جهات برای تقویت سالم سازی روابط انسانی تلاش مضاعف داشته باشید.
*امانت داری و رازداری لازمه کار حراست در سازمان ها
دکتر نجفی در ادامه سخنان خود به نقش مهم حراست در دستگاه ها و سازمان ها پرداخت و گفت: امانت، راز داری دو مولفه کلیدی مسئولان حراست است و اتاق حراست باید برای همگان مرجع و مأمنی امن جهت طرح دغدغه ها و مسائل و نظرات برای حرکت به سمت الگوهای اصلح باشد.
استاندار البرز همچنین با اشاره به سوابق «جلال انواری» مدیرکل جدید حراست استانداری گفت: این انتخاب با توجه به سوابق و کارنامه موفق آقای انواری بوده است ایشان تجارب علمی دارند و در آزمون های مختلف توانایی های خود را نشان داده اند، معتقدم که با حسن این انتخاب است که می توانیم در سایر انتصاب ها استان هماهنگی های مناسب و لازم را داشته باشیم.

دکتر نجفی همچنین از زحمات و تلاش های مدیرکل سابق حراست استانداری البرز قدردانی کرد و افزود: وی در این مدت تلاش های خوبی را در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید انجام داده است.
در پایان این آیین با اهداء لوحی از تلاش های رنجبر مدیرکل سابق استانداری قدردانی شد و «جلال انواری» به عنوان مشاور و مدیرکل حراست استانداری حکم خود را از دکترنجفی استاندارالبرز دریافت کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =