مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هر مقام و جایگاه به رسانه‌ها نیاز دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هر مقام و جایگاه به رسانه‌ها نظیر صداوسیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فیروز فاضلی با اشاره به اینکه انسان به‌واسطه وقف در تلاش است تا به جاودانگی رسیده و عقربه زمان را نگه دارد، تصریح کرد: تلاش همه ما این است تا به ماندگاری برسیم و راه‌های متخلفی برای ماندگاری وجود دارد که قلم رسانه‌ها نیز یکی از این راه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها در زلزله اخیر کرمانشاه و یا دیگر زمین‌لرزه‌ها نظیر زمین لرزه رودبار و منجیل به وظیفه خود خوب و دقیق عمل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به‌ واسطه عملکرد دقیق رسانه‌ها یک پدیده طبیعی نظیر زمین‌لرزه به یک پدیده عمومی و ملی تبدیل شد.

فاضلی با تصریح بر اینکه در همه زمینه‌ها یک فرهنگ‌ساز و فرهنگ‌پذیر داریم که القای ارزش‌ها، تقویت درونی باورها، دیدن واقعیت‌ها و اجتماعی شدن از ویژگی‌های فرهنگ‌پذیر است، بیان کرد: رسانه‌ها بین فرهنگ‌ساز و فرهنگ‌پذیر ارتباط برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هر مقام و جایگاه به رسانه‌ها نظیر صداوسیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیاز دارند، افزود: امیدوارم مسئولان دستگاه‌های اجرایی رسانه‌ها را به‌عنوان حلقه واسط بین خود و مردم قبول کرده و از آن در مسیر پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به وجه هنری و چند دستی اصحاب رسانه استان اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان در کنار خبر و گزارش‌نویسی؛ داستان، داستانک، نمایشنامه نوشته یا خبرها و گزارش‌ها را به‌صورت هنری تنظیم می‌کنند.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =