ساماندهی دستفروشان با تامین زیرساخت های لازم تکامل یابد

شهردار کرج گفت: ساماندهی دستفروشان شهر باید بر اساس تنظیم دستورالعملی کلی توسط معاونت خدمات شهری صورت گیرد تا از این طریق، زیرساخت های لازم برای تکامل تدریجی این طرح و برطرف ساختن ریشه ای معضل سد معبر میسر شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران این دستگاه، عنوان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری کرج طی دو ماهه اخیر، اقدامات مطلوبی را در راستای ساماندهی دستفروشان از سطح معابر اجرایی کرده است.
شهردار کرج گفت: این معاونت برای بر طرف ساختن ریشه ای معضل دستفروشی در سطح شهر، باید دستورالعملی را در نظر بگیرد که شامل مقررات قضایی و حقوقی باشد تا رفع این معضل به تدریج و در چارچوب قوانین صورت پذیرد و زیرساخت های لازم در این زمینه تامین شود.
دکتر نصیری خواستار آن شد تا نظارت بر شناسنامه دار کردن دستفروشان 45 متری گلشهر به شکلی ویژه ادامه داشته باشد و این طرح تکامل بیشتری از نظر کیفی پیدا کند؛ همچنین مقرر شد طی چند هفته آینده، ساماندهی دستفروشان خیابان شهید بهشتی در محدوده ای از آزادگان پس از طی مراحل لازم، قانونی و بر اساس شناسایی این قشر اجرایی شود.
اتخاذ تدابیر ویژه به منظور برف روبی معابر همزمان با فصل بارش، ساماندهی اصولی وکیفی سرعت گیرها و خط کشی های سطح شهر، ارتقای ایمنی تجهیزات، وسایل بازی کودکان و ست های تندرستی پارک ها، وصول مطالبات شهرداری کرج از موعدیان، برخورد جدی با تخلفات ساختمانی و توجه به مدیریت بحران و پدافند غیر عامل از دیگر محورهای مورد تاکید دکتر نصیری در این جلسه بود که در اولویت کاری واحدهای ذیربط قرار گرفت.
گفتنی است در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری کرج، قائم مقام شهردار، معاونت ها، مدیران عامل سازمان ها، مدیران مناطق و مدیران ستادی نیز حضور داشتند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =