آیت‌الله خاتمی در لاهیجان: انتصاب به عنوان پلیس همان‌گونه که یک افتخار است، مسئولیت‌آور است

کلاس نهضت تهذیب با سخنرانی حضرت آیت الله خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اين مراسم كه جمع كثيري از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان لاهیجان حضور داشتند آيت الله خاتمي با اشاره به وظيفه حساس و مهم پليس در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گفت: انتصاب شما به عنوان پليس همانگونه كه يك افتخار است، مسئوليت آور نیز می باشد.

وي در ادامه با مقايسه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با برخي نظام هاي مرتجع منطقه و نظام هاي ابرقدرت هاي دنيا و نظام شاهنشاهي ايران گفت: در تمامي نظام هاي منطقه و نظام قبل از انقلاب ايران پليس در خدمت "آل" و گروه خاصي است مانند آل سعود و آل خليفه و يا به ماننده آمريكا و كشور هاي كمونيستي در خدمت يك حزب يا شخص و گروه خاصي است اما در ايران شما در خدمت نظام اسلامي و در خدمت "الله" هستيد كه اين يك افتخاري بسیار بزرگ است.

آيت الله خاتمي در ادامه تصريح كرد: شما به كشوري خدمت مي كنيد كه پايگاه رسول الله و امير المومنين است. پايگاه اهل بيت و ائمه اطهار است و اين باعث افتخار شما و خانواده شماست.

وي در ادامه با تكرار اين مطلب كه انتصاب شما بعنوان يك پليس همانگونه كه يك افتخار است، مسئوليت آور نیز می باشد تصريح كرد: اين مسئوليت حق مردم است و از شما طلب مي شود و مردم انتظار دارند كه شما تابلوي عملكرد ديني باشيد و حلال و حرام خدا را در همه رمينه ها رعايت كنيد و همچنين انتظار دارند كه شما حامي و پاسدار از نظام در همه حال و در هر زمان و مكاني باشد.
ايشان در ادامه با اشاره به نا امني هاي موجود در منطقه گفت: امنيت امروز ايران در منطقه بي نظير است و در معدود مواردي كه دشمن تصميم داشت نا امني در ايران را از مجلس و مرقد امام (ره) آغاز كند با هوشياري مامورين و اقدام به موقع پليس در حرم مطهر، اهداف دشمن ناكام ماند.

وي در ادامه صحبت هاي خود با تاكيد بر اهميت ولايت فقيه به مشكلات پيش روي انقلاب اسلامي از ابتداي پيروزي آن از جمله آشوب هاي داخلي، كودتا هاي نافرجام و جنگ تحميلي اشاره كرد و افزود: يك مديرت قوي باعث سربلندي انقلاب و تداوم آن در برخورد با اين همه مشكلات بوده و آن هم ولايت فقيه است و دشمنان ايران اسلامي به حمد الهي و با هدايت رهبر معظم انقلاب در رسيدن به هدف اصلي خود كه براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است ناكام ماندند.

ايشان در پايان ضمن آرزوي دعاي خير براي همه زحمت كشان نيروي انتظامي از همه آنان خواست به گونه اي به مردم و نظام خدمت نمايند كه در صورت ظهور حضرت ولي عصر (عج) بتوانند از سربازان گزينش شده ايشان باشند.

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =