محمدرضا خباز در دیدار با اعضای حزب مردم سالاری ایران ، شاخه سمنان با تاکید بر ضرورت فعالیت های حزبی در کشور گفت : احزاب تا به قدرت نرسند نمیتوانند پاسخگوی نیازهای مخاطبین خودباشند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در این دیدار صمیمانه که صبح امروز با حضور جمعی از اعضای تشکیلات حزب مردم سالاری استان سمنان و مسئولان ارشد سیاسی استان در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد گفت : احزاب تا به قدرت نرسند نمیتوانند پاسخگوی نیازهای مخاطبین خود باشند و کار در احزاب ممارست، پیگیری و حوصله می خواهد.
وی عنوان داشت : این خبر خوبی است که حزب مردمسالاری همه ساله ضمن برگزاری کنگره، در تمام استانها دفتر و کمیته های فعال دارد و انشاءالله در همه مراکز شهرستانها هم بتواند فعالیتهای خود را در قالب کمیته های مختلف نشر دهد.
دکتر خباز در این جلسه ، با موثر خواندن نقش احزاب در سازندگی کشور گفت : احزاب باید دولت را بسازند و در عمل پاسخگو باشند و مردمسالاری یکی از احزابی است که همراه با دولت خاصی نیامده که بخواهد با رفتن آن دولت ، تعطیل شود.
ایشان افزود: احزاب در جمهوری اسلامی و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و پدیده ارزشمند دوم خرداد، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته اند و در این راستا ، می بایست نظرات مردم را اخذ نموده و به دولت منتخب منتقل، و مشکلات آنان را مرتفع نمایند .
استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش مشورتی احزاب در جامعه گفت : انسانها نمیتوانند به همه مسائل اشراف داشته باشند و من نیز از وجود مشاورانی بهره مندم به حضور آنان افتخار میکنم و از احزاب و تشکلهای سیاسی استان نیز می خواهم با معرفی افراد آگاه و خبره در امور مختلف استان مرا در کسب اطلاعات درست و تصمیم گیری آتی یاری نمایند .
گفتنی است در ابتدای این جلسه که با حضور قنبری ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و متقی ، مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان همراه بود ، جمعی از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای مشورتی خود در خصوص مسائل مبتلا به کشور و استان پرداختند که مورد توجه استاندار سمنان واقع شد .
از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه می توان به ایجاد فضای باز سیاسی بوجود آمده در دوران مسئولیت دکتر خباز استاندار سمنان ، ضرورت بهره مندی استاندار از مشاوران معرفی شده از سوی احزاب و تشکیلات سیاسی استان و همچنین استفاده از نیروهای توانمند اجرایی در مدیریت استان، فارغ از نگاه حزبی و جناحی اشاره کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =