یک تیم 15 نفره کوهنورد به کوههای اشترانکوه منطقه کوله جنون صعود کردند که دچار سانحه شدند و یکی از آنها جانش را از دست داد و چند نفر مفقود هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اورژانس، یک تیم ۱۵ نفره کوهنوردی در کوه های اشترانکوه دچار حادثه شدکه بر اساس اطلاعات رسیده، تاکنون ۱ نفر فوت و۸ نفر مفقود شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در ساعت 09:26 با اعلام حادثه برای یک تیم کوهنوردی در ارتفاعات اشترانکوه، بلافاصله اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد.

این تیم کوهنوردی 15 نفره که به ارتفاعات کوههای ازنا صعود کرده بودند دچار سانحه شدند که علیرضا عامری 23 ساله جانش را از دست داد.

همچنین اسامی مفقودان به این شرح است: ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوانمحمدی،علی قاسم زاده، مجید زاده تراب، خانم علی حسینی، امان الله جوکار.

 کوهنوردانی هم که در پناهگاه و در حال انتقال به بیمارستان هستند عبارتند از: محسن اشرفی، سید رضا وحیدی، امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی و سروش قادری.


گفتنی است مفقودین زیر حجم بالایی از بهمن محبوس شده اند اما همچنان اورژانس هوایی الیگودرز و تیم امداد کوهستان هلال احمر در حال جستجو هستند.

42234

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =