استاندار همدان از دستگیری عده‌ای که قصد اغتشاش داشتند خبر داد

استاندار همدان گفت: عده قلیلی که به دنبال اغتشاش آفرینی و جوسازی بودند، شناخته شدند و تعدادی هم در اختیار داریم و اعترافاتی داشته اند که معلوم شد، این موج سواری بود و قصد آنها هیچ ارتباطی با مطالبات ، مسائل معیشتی و اقتصادی مردم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: خوشبختانه نظام و انقلاب و دولت با پشتوانه مردم آنچنان در منطقه مقتدر و سربلند است كه امروز ايران يكی از آرامترين، بهترين و پوياترين كشور منطقه محسوب می شود.

وی ادامه داد: دشمنانی بيرونی داريم كه آنها حسادت مي كنند و دوست ندارند شرايط كشور را اينگونه روبه توسعه ببينند.

استاندار همدان با اعلام اینکه، گاهی دسيسه هایی اينگونه هم صورت می دهند، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است مردم فهيم استان همدان بسيار بسيار به آنچه پيش آمد، معترض هستند و پشتيبانی خود را از نظام، انقلاب، دولت و همه خدمتگزاران بخوبی اعلام كرده و اعلام می كنند.


وی با اشاره به اینکه رويدادهای اخير را بايد دسته‌بندی كرد، تصریح کرد: مردم نقد دارند، مي خواهند بگويند، توقعات و مطالباتی دارند و اين شنيدنی است.

نیکبخت افزود: آقای رئيس جمهور هم اشاره کردند كه نقد و اعتراضات مردم را بايد شنيد و رفع مشكل كرد، منتهی يك عده ای هم هستند كه از اين فرصت و نقدی كه بعضاً مردم داشتند يا دارند و می خواهند خيلی عاقلانه و مصلحت آميز طرح كنند و به گوش مسؤولين برسانند، سوء استفاده كردند كه بايد اينها را از هم تفكيك كرد.

وی مردم استان همدان را مردمی بسيار فهيم، دانا، عاقل و آينده نگر دانست و گفت: اين رويدادها و اغتشاشاتی كه بعضی ها می خواستند ايجاد كنند، مورد قبول مردم شريف استان همدان نيست و نخواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =