مهر نوشت: پلیس آگاهی از شهروندان خواست مردی را که اقدام به سرقت عابربانک و خالی کردن حساب مشتریان بانک‌ها کرده بود، شناسایی کنند.

در تاریخ ۲۸ آذرماه امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به مأموران گفت: فکر می‌کردم کارت عابربانکم توسط دستگاه خودپرداز ضبط شده و قصد داشتم فردای آن روز برای تحویل گرفتن کارت به شعبه بانک بروم، متوجه شدم که مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت با استفاده از ترفندهای متقلبانه و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت و مالباخته پس ازحضور درپایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۸ روز ۲۷ آذرماه برای برداشت پول و انجام عملیات بانکی به دستگاه خودپرداز بانک مراجعه کردم. پس از پایان عملیات بانکی، قصد گرفتن کارت ازداخل دستگاه را داشتم و متوجه شدم که دستگاه کارت مرا تحویل نمی‌دهد!

وی گفت: در همین زمان جوانی حدودا ۲۵ ساله که پشت سرم ایستاده بود گفت که کارت توسط دستگاه خورده شده و در ادامه به بهانه کمک کردن، به دستگاه نزدیک شد و پیشنهاد داد که او نیز دستگاه را برای گرفتن کارت امتحان کند. به این بهانه شماره رمز کارت را پرسید و من نیز رمز عابر بانک را به او گفتم و پس از آن، این فرد گفت که دستگاه کارت مرا خورده و باید برای گرفتن کارت در ساعت اداری به بانک مراجعه کنم.

شاکی ادامه داد: به سمت منزل حرکت کرده و زمانی که به خانه رسیدم متوجه پیامک‌های بانکی شده و با خواندن پیامک های بانکی متوجه شدم که طی دو نوبت مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از حسابم کسر شده است.

کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته، موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در پاساژ المهدی و خیابان حرم در شهرری شدند و با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته دو مغازه طلافروشی، تصویر جوانی ۲۵ ساله در هر دو مغازه به عنوان خریدار طلا مورد شناسایی قرار گرفت، در ادامه نیز مالباخته تصویر این فرد را به عنوان جوانی که در مقابل دستگاه خودپرداز حضور داشت، مورد شناسایی قرار داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده، دستور انتشار تصویر متهم با پوشاندن چشمانش از سوی بازپرس پرونده صادر شد.

لذا از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این فرد شدند درخواست می شود هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت این فرد یا محل سکونتش را از طریق شماره تماس ۷۳۹۴۸۲۷۷ - ۰۲۱ در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    50 0
    آخه استاد چشم طرفو میپوشونی بعد التماس دعای شناساییشو داری عقل کل
    • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
      2 3
      تصویر یه پراید تو شیشه بانک گوشه بالا سمت چپ دیده میشه اگه دقت کنین
  • farjad RO ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    41 0
    نصف صورت رو مخفی کردید بعد تیتر زدید شناسایی کنید چیزی مصرف میکنید ؟
  • بی نام RU ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    36 0
    مسخرس اگه قراره شناسايي بشه چرا چشمش رو پوشوندن؟
  • بی نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    40 0
    اینجا برره است چشماش را بپوشنید و شناسایی کنید
  • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    31 0
    اگه میخواید شناسایی بشه پس اون نوار قرمز رو واسه چی رو چشمش گذاشتید؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    32 0
    خب اگه قراره شناسایی بشه این مسخره بازیا و سانسور کردن عکس چیه؟
  • hadi A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    0 0
    آخرش هم ما نفهمیدیم... این داستان نشون ندادن کامل تصویر متهم از کجا دراومده.. بابا این مسخره بازی ها چیه آخه .. اگه دزد ه پس چرا کامل نشون نمی دید ... من از کجا بفهمم که این کیه
  • بلالمی A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    3 0
    دوربین مخفی است نیست شوخی می کنی دست انداختی مارا متوجه شده ام 00ابروی این اقا را نبرید هنوز جرمش مشخص نیست 00
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    0 0
    خخ کلی خندیدیم آخر شبی ممنون خبر آنلاین عزیز برای اوقات شادی که ساختی
  • بی نام IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    0 0
    چرا همه کارهای توی مملکت ما یه جاش میلنگه . مهترین قسمت یه صورت برای شناسایی چشمه. اونو پوشوندید میگید شناسایی کن. معما طرح می کنید؟
  • مصطفی IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    0 0
    با این عکسی که شما گذاشتید اونی هم که شناساییش بکنه باید بگه من میشناسمش ایناهاش