۰ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
ویترینی به سلیقه رئیس جدید هندبال

داغ‌ترین خبر امروز هندبال ایران، بی‌تردید برگزاری مجمع انتخاباتی آن است. جایی که علیرضا رحیمی با کسب 34 رای دیگر بار به ریاست فدراسیون هندبال برگزیده شد.

 احسان خزاعی: علیرضا رحیمی دوری از هندبال را زیاد تاب نیاورد و پس از وقفه‌ای چند ساله پا به میدان انتخابات گذاشت تا دوباره با رای اعضای مجمع، برای چهار سال آتی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال ایران برگزیده شود. رای قاطع اعضای مجمع به رحیمی نشان از اعتماد آن‌ها به سابقه حضور قبلی او در هندبال دارد، اما علیرضا رحیمی بهتر می‌داند که اوضاع این سال‌های هندبال ایران با آن‌چه در روزگار پیشین ریاست او بود، تفاوت‌هایی از زمین تا آسمان کرده است. از اختلافات بازیکنان با مربیان تیم ملی گرفته تا بدهی میلیاردی و لیگ کم بنیه و تیم‌های ملی ناکام در تمامی رده‌ها، شکلی متفاوت از هندبال را در ایران ترسیم کرده‌اند.

اتفاقاتی که به ندرت همه‌شان با هم در یک مقطع اتفاق افتاده‌اند و حالا رحیمی در همین نخستین گام‌های بازگشت دوباره‌اش، با تمام آن‌ها روبرو خواهد بود. و هنگامی‌که به این لیست پر و پیمان معضلات، دسته‌بندی‌ها و کشمکش‌های مجازی و غیر مجازی برخی اهالی هندبال را نیز اضافه کنید، به این نتیجه می‌رسید که کار نه برای علیرضا رحیمی با تجربه، که برای هر کس دیگری نیز بسیار سخت و پیچیده است. نخستین سخنان رحیمی پس از انتخاب مجددش اما نشان می‌دهد که او به ظاهر راه حل خوبی برای آغاز به رفع این مشکلات دارد. او می‌خواهد برای سر و سامان دادن به این فروشگاه در هم و برهم، از آرایش ویترین شروع کند. جایی که بیشتر در معرض دید عموم است و جلوه‌گری آن، می‌تواند اعتمادها را بار دیگر به هندبال جلب کند.

رئیس جدید فدراسیون هندبال، در سخنانی نقل به مضمون گفته است که این تیم ملی، بهترین در تاریخ هندبال ایران است و ستارگانی دارد که برخی از آن‌ها در اروپا بازی می‌کنند و از این رو باید برای تیم ملی مربی خارجی بزرگی را به خدمت گرفت. تصمیمی عاقلانه که اگر درست و به موقع اجرا شود و در ادامه با حمایت‌های لازم از تیم ملی همراه شود، بی‌تردید جامعه هندبال را به روزهای خوش آینده امیدوار خواهد کرد. 




254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =