حضور تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ قطعی است

خبر آنلاین:مسوولان باشگاه ورزشی شهرداری تبریز همانند سال‌های گذشته امسال هم از والیبال حمایت خواهند کرد و حضور تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر قطعی است.

به گزارش خبر آنلاین،عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتروالیبال که از 15 مهر آغاز خواهد شد گفت: تیم والیبال شهرداری تبریز امسال هم با حمایت شهرداری تبریز در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد و امیدواریم همانند سال‌های قبل نماینده شایسته‌ای برای والیبال استان باشیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته هواداران لطف بسیاری به تیم والیبال شهرداری تبریز داشته‌اند و همیشه نشان داده‌اند در هر شرایطی کنار تیم هستند که امسال سعی خواهیم کرد تیم خوبی را راهی لیگ کنیم تا دل والیبال دوستان استان را شاد کنیم.

بناکار در خصوص ادغام تیم والیبال شهرداری تبریز با تراکتورسازی گفت: صحبت‌های مبنی بر تشکیل یک تیم بانام تراکتورسازی با استفاده از امتیاز شهرداری وجود دارد که در این مورد هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: هدف ما حضور یک تیم باقدرت از تبریز در رقابت‌های لیگ برتر است که در این مورد جلسه‌ای هفته آینده برگزار خواهد شد تا تکلیف حضور تراکتورسازی در لیگ برتر والیبال مشخص شود.

بناکار گفت : مسوولان باشگاه ورزشی شهرداری تبریز همانند سال‌های گذشته امسال هم از والیبال حمایت خواهند کرد و حضور تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر قطعی است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: هواداران تیم والیبال شهرداری تبریز نگرانی در خصوص حضور این تیم در لیگ نداشته باشند چون تیم والیبال شهرداری تبریز در سال‌های گذشته با توجه به محبوبیتی که در میان مردم داشته است به یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ورزشی استان تبدیل‌شده است و اگر بحثی هم در مورد ادغام این تیم با تراکتورسازی باشد بازهم از تیم حمایت کنند و همیشه کنار تیم باشند.

وی تصریح کرد: جا دارد از زحمات مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و نجفی شهردار تبریز در خصوص حمایت های بسیار خوبی که هرساله از والیبال دارند تشکر کنم و امیدوارم امسال هم بتوانیم تیمی خوب را در لیگ داشته باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =