صبح امروز تعدادی از مهندسان نظام مهندسی نسبت به حذف مجری ذیصلاح مقابل درب استانداری مرکزی تجمع کرده و خواستار اجرای قانون شدند.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از مهندساني که در این جمع معترض بود بیان کرد: حذف مجری ذیصلاح موجب بیکاری 1000 مهندس و خارج شدن از چرخه ساخت و ساز در سطح استان شده است در حالیکه به این افراد پروانه مجری صادر شده بود.
وی ادامه داد: مهم تر از این مساله افزایش ساخت و سازهای غیر اصولی و بی کیفیت است که دودش به چشم بهره بردار می رود و در این راستا ریالی هم کاهش قیمت مسکن را به دنبال نداشته است. این در حالی است که به سبب کاهش قیمت مسکن مجری ساختمان حذف شد و حال می بینیم که منافع بساز و بفروش ها برای حذف این امر اولویت قرار داده شد.
در ادامه مهندس نجمی بازرس نظام مهندسی بیان کرد: این سازندگان تجربی کار می کنند و تکنیک های حرفه ای و تخصصی برای افزایش کیفیت ساخت را نمی دانند و بدون استفاده از مصالح استاندارد و مرغوب ساختمان هایی را به مردم تحویل می دهند که مشکلات آن پس از دو سال برای تمامی خریداران نمایان خواهد شد.
وی افزود: طی این چند ماه اخیر که مجری برای پروژه های ساختمانی حذف شد 6 کارگر در حین انجام کار و نبود نظارت و ایمنی پروژه توسط مجری ذیصلاح فوت شدند . ما خواهان اجرای قانون هستیم تا کیفیت ساخت را در این شهر بالا ببریم و اجازه ندهیم کسی با جان کارگران ساختمانی برای سودجویی و منافع شخصی خود بازی کند.
نجمی اظهار داشت: شهرداری در حال حاضر قانون شکنی کرده و در حمایت از قشر سازندگان اعلام کرد که تاکنون تنها کسی حامی شما بوده من هستم. در صورتی که حمایت از این مساله و حذف مجری خلاف قانون است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =