نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل به ضرورت استفاده از ثروت‌های مدیریتی برای سازندگی کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل تصریح کرد: اظهارات رئیس‌جمهور که تأکید کرده کابینه دولت دوازدهم فراجناحی خواهد بود، ارزشمند و مورد حمایت است.

وی افزود: این اظهارات عین عقلانیت، مردم‌داری و قدمی بزرگ به طرف وحدت و اقتدار کشور است و می‌بایست مورد حمایت قرار گیرد.

وی با تأکید به اینکه ملت ایران توقع دارند در رده‌های پایین مدیریتی از تمامی نیروها استفاده شود، ادامه داد: نباید کسی به خاطر انتخاب سیاسی مجبور به پرداخت تاوان شود و به ویژه در انتخاب مدیران از جناح حاکم شایسته‌سالاری حاکم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید به ممانعت از باج‌خواهی سهم خواهان اضافه کرد: لازم است مدیران شایسته در امور مختلف به کار گرفته شوند.

وی همچنین با نگاهی به تحولات روز جهانی اضافه کرد: امروز شاهد تحریم‌های جدید توسط آمریکا هستیم و این تحریم‌ها حجم سرمایه‌گذاری و تعامل اقتصادی با ایران را به کل از بین می‌برد.

عاملی تأکید کرد: هر چند همه مسئولان اذعان دارند برجام توسط آمریکا نقض شده اما اقدام مناسبی در این خصوص صورت نمی‌گیرد و باید پرسید این رویه در آینده آمریکا را جری‌تر نمی‌سازد؟

وی همچنین در ادامه شعائر دین را نشان حیات اجتماعی دین و تعظیم این شعائر را به جهت اهمیت حیات اجتماعی دین از بزرگ‌ترین عبادت‌ها دانست.

عاملی افزود: تعظیم ایام الله و روزهای منسوب به بزرگان دین، قطعاً از عبادات فردی بالاتر و از مظاهر تربیتی است و قصور برخی مسئولان شهر در روز شهادت امام صادق (ع) از مظاهر ضعف مدیریت شهری است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =