تسنیم نوشت: نخستین مجموعه آبدرمانی بین‌المللی تحت عضویت اتحادیه جهانی آب‌های درمانی در سرعین احداث می‌شود.

کریم حاجی‌زاده در جلسه بررسی توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار داشت: مجموعه هتل و آبدرمانی بین‌المللی رویال پارک سرعین به عنوان نخستین مجموعه آبدرمانی بین‌المللی تحت عضویت اتحادیه جهانی آب‌های درمانی در حال ساخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: این پروژه دارای معماری فاخر و امکانت کم نظیر بوده و در زیر بنای بیش از هشت هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بیش از 200 میلیارد ریال در خیابان دارایی سرعین اخداث خواهد شدد.

وی افزود: امکانات این مجموعه شامل هتل چهارستاره، مجموعه آبدرمانی بانوان و آقایان، سالن‌های اسپا و ماساژ، آرایشگاه، غار نمک، غار آرامش، سالن‌های تراپی، دکتر ماهی، سالن‌های ورزشی، رستوران و چندین کافی شاپ است که دارای 13 استخر خصوصی و عمومی بوده و واحدهای اقامتی آن دارای جکوزی و استخر خصوصی با امکان اقامت است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه آب گرم معدنی پروژه از محل آبگرم گاومیش گلی تامین شده و عملیات انتقال آبگرم نیز به پایان رسیده است، تصریح کرد: پس از بهره‌برداری این پروژه امکان اشتغال برای 100 نفر از جوانان استان فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه با احداث پروژه‌های این چنینی در سطح استان امکان جذب بیشتر و افزایش مدت ماندگاری مسافران و گردشگران استان فراهم خواهد شد، گفت: این مجموعه ظرفیت پذیرش همزمان هزار نفر را در بخش‌های آبدرمانی و توانایی و جذب سالانه 300 هزار نفر گردشگر خارجی و داخلی را دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه رویال پارک سرعین در سطح کشور کم نظیر است، اظهار کرد: امیدواریم این مجموعه به جذب گردشگران خارجی به سرعین نیز تاثیرگذار باشد که انتظار می‌رود با مساعدت‌های لازم این مجموعه کم نظیر ملی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =