پیام تبریک بخشدار گتاب به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

بخشدار گتاب در پیامی، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، آغاز بهار دانش و رویش گلدسته های تعلیم و تربیت را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مهندس قربانعلی ولی زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان شهریور ماه، گذشته از طلیعه پاییز برگ ریزان ، تداعی کننده ی هم نشینی قلم با گلوله است . دو فصل ماندگار از قاموس نظام نوپای جمهوری اسلامی در شهریور ۵۹ رقم خورد . همزمانی آغاز بهار تعلیم و تربیت با یورش استکبار تا دندان مسلح ، پایه گذار فرهنگ ایثار و شهادت شد . نسل نوجوان آن روزها ، الفبای فداکاری را می بایست در خاکریز و خندق هجی می کرد . و چه زیبا سروده شد مشق عشقی که هنوز جهانیان را مات و مبهوت خود کرده است . این روزها در سایه امنیت و اقتدار برگرفته از فرهنگ عاشورایی تشیع سرخ علوی ، یادی می کنیم از دلیرمردانی که با ایثار جان خود ، بر خاک گرم سنگر بوسه زدند ، غریبانه و دور از دامان پرمهر مادر پرکشیدند و آسمانی شدند.

اینجانب ضمن تسلیت بمناسبت آغاز ماه سراسر شور محرم ، تقارن هفته دفاع مقدس با طلیعه بهار بوستان فکر و اندیشه را گرامی داشته و به روان پاک امام شهدا و تمامی افلاکیان دفاع مقدس، بالاخص شهدای عرصه فرهنگ ، معلمان و دانش آموزان شهید درود می فرستیم و سعادت و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسالت می نماییم.
مهندس قربانعلی ولی زاده
بخشدار گتاب

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =