رئیس کمیته امداد به تحریم شدنش توسط خزانه‌داری آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس کمیته امداد در غرفه‌ گروه‌ رسانه‌ای خبر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرد.

او در رابطه با خبر روز گذشته مبنی با تحریم شدنش توسط خزانه‌داری ایالت متحده به خبرآنلاین گفت: اصلا فکرش را نمی‌‌کردم چنین اتفاقی درباره من بیافتد، چون در این فضاها نیستم، الان دارم کار خدمت‌رسانی و حمایتی انجام می‌دهم در همه‌ی دنیا هم این بحث خدمت و کمک به نیازمندان انجام می‌شود.

فتاح ادامه داد: از این اتفاق ناراحت نیستم ولی تعجب می‌کنم که چطور شد، به هرچه فکر می‌کنم علت این موضوع چه می‌تواند باشد چیزی پیدا نکردم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی درپاسخ با اینکه آیا از مسئولان وزارت امور خارجه انتظاری دارد که این موضوع را حل کنند یا نه گفت: این اتفاق که تازه دیروز افتاده ولی امیدوارم که اصل ماجرا برطرف شود، ما خودمان واقعا هیچ ربطی پیدا نکردیم که چرا اسم من مطرح شد ولی خب اسم ما بین‌المللی و مطرح شد.

فتاح درباره نظرخواهی خبرآنلاین که در آن مخاطبان خبرآنلاین نسبت به پیشنهاد او برای واگذاری یارانه ها به کمیته امداد واکنش نشان دادند گفت: ببینید من که از این طرح سودی نمی‌برم، این واکنش‌ها هم از مسائلی بود که پیش‌بینی کرده بودم و از اول گفتم که این پیامدها را دارد ولی اقتصاد ما نیاز به جراحی دارد.

رئیس کمیته امداد در پایان گفت: دولت و مجلس بیایند این طرح را اجرا کنند و پول اضافه این یارانه‌ها را هزینه تولید کنند و بار اجتماعی این مسئله هم با ما.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =