ترافیک فوق‌سنگین جاده‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده/جلوگیری از تردد خودروهای شخصی

تسنیم نوشت: رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال ممنوعیت تردد در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد ترافیک فوق سنگین در دو محور منتهی به مناطق زلزله زده هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرها و معابر منتهی به مناطق زلزله زده از سوی پلیس راه اظهار داشت: پلیس راه کرمانشاه با توجه به وقوع زلزله شب گذشته در بخش‌هایی از این استان ممنوعیت‌های تردد اعمال می‌کند.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل صادر شده به منظور امدادرسانی هرچه سریعتر به مناطق زلزله زده و ممانعت از تجمع افراد فاقد مسئولیت در این مناطق پلیس راه کرمانشاه اجازه تردد وسایل نقلیه فاقد مسئولیت در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده را نخواهد داد و این معابر تنها برای خودروهای امدادرسان قابل استفاده است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در حال حاضر متاسفانه شاهد ترافیک فوق سنگین در محور کرند غرب به قصرشیرین و محور دالاهو به سر پل زهاب هستیم و با توجه به اینکه این ترافیک فوق سنگین باعث شده تا یگان‌های امدادرسان و خودروهای امدادی نتوانند به سرعت خود را به منطقه برسانند توصیه موکد پلیس آن است که مردم به مناطق زلزله زده مراجعه نکنند.

سردار رحمانی گفت: به دنبال تلاش پلیس و اموال راهداری شب گذشته مسیر سر پل زهاب به پاوه و همچنین دالاهو به سر پل زهاب بازگشایی شد ولی بخش‌هایی از معابر روستایی در مناطق زلزله زده از جمله روستاهای در مسیر قصرشیرین به سر پل زهاب و نوسود به دیوان به علت ریزش کوه مسدود هستند و تلاش‌ها برای بازگشایی این معابر ادامه دارد.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =