سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از روز 25 آبان ماه از طریق درگاه آزمون های استخدامی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا ظهر امروز 14 هزار و 125 نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا؛ علی ابرازه با اعلام این خبر، افزود: فرصت ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، تا پایان روز یکم آذر است و این فرصت، تمدید نخواهد شد بنابراین به متقاضیان توصیه می کنیم که ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی گفت: حدود ۱۰ هزار نفر در سال جاری از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور است به صورت پیمانی جذب دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی می شوند.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت نام از طریق درگاه آزمون های استخدامی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از 25 آبان ماه ۹۶ آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

ابرازه گفت: پیش بینی می شود بیش از 150 هزار نفر در این آزمون شرکت کنند داوطلبان برای 4100 شغل محل رقابت می‌کنند.

وی گفت: تاریخ آزمون برای تمامی رشته ها به جز متخصصین در روز جمعه، یکم دی ماه ۹۶ است. آزمون متخصصین نیز ۲۲ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: بیش از80 درصد نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان های جدید الاحداث و بخش های توسعه یافته و مابقی در سایر مراکز جدید و توسعه یافته بکارگیری می شوند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =