ایسنا نوشت: معاون مالی و اقتصاد شهری و شهرداری تهران گفت: در چند ماه بیش از ١٣ هزار نفر در شهرداری در سالجاری جذب شدندکه باید به آنها حقوق دهیم.

سمیع الله حسینی مکارم در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان سال در راستای شفافیت مالی، قراردادهای بیش از یک میلیارد به روی سامانه قراردادها قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر هزینه‌های فاقد شهرداری در زمان احمدی نژاد گفت: من هم مثل شما در مورد هزینه های فاقد شهرداری در زمان احمدی نژاد شنیده‌ام اما هنوز برای بررسی وارد نشده‌ایم.
هنوز بررسی برای هزینه های فاقد دوران قالیباف انجام نشده است.
به گفته مکارم، بیش از ١٣ هزار نفر در شهرداری در سالجاری جذب شدند و جالب است بدانید که وزارت ورزش و جوانان در کل کشور 7000 نیرو دارد، وزارت صنعت ۳۵۰۰ نیرو دارد اما در شهرداری در چندماه ١٣ هزار نفر اضافه شدند که باید به آنها حقوق دهیم!

مکارم ادامه داد: ١٨ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانکها داریم که سالانه ٧ هزار میلیون بابت سود تسهیلات پرداخت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه مدیریت قبلی شهر تهران مدعی بود۱۴۰۰۰ میلیارد تومان دولت به شهرداری بدهکار است، افزود: از این مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد تومان دولت مجاز به پرداخت آن بوده است و تنها ۵۶۰۰۰ میلیارد تومان دولت مکلف به پرداخت آن است.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    0 0
    اینایی که بدون حساب و کتاب و برای تسویه حساب حزبی به این صورت نیرو جذب میکنن دنبال براندازی نظام هستن.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    0 0
    بابا شماها یک روده راست ندارید گاه میگید نیرو 80 هزار نفر زیادی است باید تعدیل بشوند حالا 13 هزار نفر استخدام می کنید واقعاً...............