برخی مخاطبان سرویس مشکلات مردم می‌پرسند چرا تسهیلات کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگران اجرایی نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از ابلاغ بخشنامه جدید تسهیلات مربوط به کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگران در نیمه آبانماه جاری، برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم کامنت می گذارند و درباره این تسهیلات سئوال می کنند.
یکی از مخاطبان در این باره نوشته: خبری بود که ایثارگران برای کسر خدمت فرزندان به پلیس 10 تا اخر ابان مراجعه کنند ولی وقتی مراجعه کردیم گفتند هنوز ابلاغ نشده میخواستم لطفا در این زمینه پیگیری کنید چون تقریبا به آخر ابان رسیدیم و مرکز تماس نظام وظیفه هم گفت آذر تصمیم گیری میشه پس چرادر اخبار اعلام شد تا آخر آبان مهلت هست؟

منتظر فراخوان سازمان نظام وظیفه عمومی باشید
طبق ابلاغیه ای که در 15 آبان ماه جاری به از سوی ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده، مشمولان استفاده از تسهیلات خدمت سربازی برای ایثارگران برای تعیین وجود شرایط دارای اولویت باید در تاریخ و مدت زمانی که به زودی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام می‌شود، با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است: از آنجایی که ثبت‌نام در مرحله مقدماتی صرفاً برای تعیین افراد واجد شرایط و دارای اولویت می‌باشد، لذا افراد بر اساس مدارکی که در دست دارند و در صورت فقدان مدارک، بر اساس خوداظهاری ثبت‌نام نمایند. در این مرحله نیاز به مراجعه افراد به سازمان‌های نیروهای مسلح برای اخذ گواهی معتبر یا تأیید مدارک نیست.
همانطور که مشاهده می شود، ستاد کل نیروهای مسلح، اجرای این بخشنامه را بر عهده سازمان نظام وظیفه عمومی گذاشته و این سازمان قرار است در فراخوان عمومی درباره اولویت های کسر خدمت سربازی برای فرزندان ایثارگران، فراخوان دهد.
با مروری بر سایت سازمان خدمت نظام وظیفه عمومی مشاهده می شود تاکنون این فراخوان صادر نشده و کماکان، باید مشمولان، در انتظار فراخوان سازمان نظام وظیفه باشند تا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 ثبت نام کنند.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =